Verlichting in en om polo 6r

Ik wil mijn gele verlichting vervangen door witte. Puur wit, absoluut geen tintje blauw want hier houd ik niet van.
Is het de goedkoopste oplossing om dan deze te kopen? Of zijn er ook andere mogelijkheden om wit licht te krijgen in de Polo 6R.

set-white-_philips_h7_12972whvsm_sm_whv_s_2014.jpg
Deze heb ik er nu in,ik heb mijn H4 units vervangen door H7 units en daar heb ik deze lampen in gedaan (wit met een licht gele gloed), Gekocht op ebay duitsland want hier in Nederland vond ik ze te duur. 25 euro voor 2 x H7 plus de insteeklampjes. Nu hoop ik dat deze ook in H8 uitkomen,kan ik die in de bochtrijverlichting/mistlamp doen, ik het ze tot nu toe nog niet gevonden, alleen vrijdag ff een diode plaatsen omdat nu mijn dimlicht uitgaat bij het inschakelen van groot licht. En ik wil eigenlijk nog een paar lampen voor het grote licht.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!