Verlichting in en om polo 6r

D

Deleted member 4363

Na redelijk veel zoeken heb ik het nog niet kunnen vinden, en zijn de meningen verdeeld over welk licht waar in moet.
Graag zou ik een opsomming willen voor het aanpassen van de verlichting. Zowel binnen als buiten.

Voorbeeld:
Welk type verlichting,
knipper licht vv door philips silverlight
Waar gekocht: dichtbijzijnde autoshop
Prijs: €20,-

Volgens mij hebben we straks een super lijst waar alles in staat
Ook makkelijk voor nieuwe polo rijders die zich straks melden op het forum :cool:

Mocht dit al ergens staan mogen de mods dit topoc sluiten.
 
Eigen Mods:

Voorbumper:
Mistlampen H8 Cree LED 50W van aliexpress
Dagrijlichten P21W SMD LED 35W van aliexpress

Koplampen:
nu OEM xenon met LED DRL

Interieur
Midden voor 3x T10 LED (plat)
Voor bij de zonnekleppen 38mm festoon LED
Voetverlichting 2x T10 LED (langwerpig)
Handschoenenvak 35mm festoon LED
Achter midden 2x 38mm festoon
Kofferbak T10 LED (langwerpig)
Alles van eBay en zo goedkoop mogelijk. Canbus etc is onzin voor je interieur.

Kentenken
OEM VW LED verlichting van de Golf 6

Achterzijde
Dectane CarDNA volledig LED achterlichten

Voetnoten:
T10 = W5W
In de halogeen koplamp units kun je je stadslicht vervangen door T10 LED (langwerpig)
In je kenteken verlichting kan ook een T10 LED (langwerpig)

Niet doen:
LED in je knipperlicht. Vindt de Polo 6R niet leuk...
Dimlicht LED in halogeen units. Komt veel te weinig licht af.
 
hallo allemaal ik ben nieuw hier en rij sinds kort ook een polo 6r,nu lees ik dat een polo LED in de knipperlichten niet leuk vindt,waarom niet?
Ik zou ook graag willen weten welke lamp/fitting er gebruikt wordt in de mistlamp units? Ik heb alleen een mistlamp geen drl in de bumper,de DRL zijn bij mij altijd aan gewoon de bi-xenon die er nu in zit fungeerd als drl,het is zo geschakeld dat de lichtschakelaar alleen gebruikt wordt om de cockpit verlichting aan te hebben en dan werkt de bochtverlichting ook.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
dat gaat inderdaad niet passen, in de polo heb je BAU15s (assymetrische fitting) nodig.
Oke bedankt iichel. nog even een vraag ben jij in het bezit van VCDS? Ik vraag dit omdat ik wil weten wat er allemaal met mijn polo mogelijk is en dat dan activeren cq uitschakelen. Wat ik bijvoorbeeld niet leuk vind is dat mijn polo ingesteld is op scandinavië wat betreft de verlichting. En misschien is er nog wel meer mogelijk met mijn auto
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!