Verborgen mogelijkheden

Als er mensen of dieren in de auto blijven zitten, kan je ook 2x op het slotje drukken. Dan gaan de deuren wel op slot, maar blijft de interieur beveiliging uit en kan de deur van binnen nog opengemaakt worden.
 
KYC zei:
Nope bij de Bluemotions hoef je alleen even aan te tikken en loslaten...even later start die.
heeft te maken met start/stop systeem idd... de 1.4 en de benzinemotoren moeten perse aangedraaid worden totdat het start.

Dus je hoeft m ook niet voor te laten gloeien?
Gewoon instappen sleutel in contact, klein stukje draaien en dan los laten?
En dan gebeurd het voorgloeien en starten van zelf? :eek:
 
Waar ik pas achter kwam toen me vriendin moest rijden. De motor viel uit (ze is benzine gewend of zo Stick Out Tongue ) en hij startte gelijk weer automatisch. Zal ook wel met het start/stop systeem te maken hebben...
 
soms als je start stop systeem gebruikt maar je staat te lang stil dus je staat even geparkeerd in een parkeervak en zit te ouwehoeren met je vriend/vriendin dan start die vanzelf weer na een tijdje...zit er een timer op ofzo of is het zo dat het start/stop systeem ergens gecharged word? vaak werkt start/stop systeem niet wanneer je net aan het rijden bent maar nadat de motor flink al warm heeft gedraaid.
 
Could be...ik heb nooit me airco aan staan maar misschien word het wel wat warmer in de auto waardoor die dan gaat starten...
ik heb wel een keer gehad dat ik hem niet in me 1e versnelling kreeg Mwuhahaha heel kolere file achter mij aan...dat was echt beschamend :oops:
ja wat ik ook probeerde fucking 1e versnelling ik werd echt chagerijnig...op een gegeven moment koppeling op laten komen in de vrij...en toen weer geprobeerd toen lukte het pas...soms is het best vaag die versnellingsbak
 
nog 1 feature:

airco gaat aan als je op een winter morgen de auto start en de blower vol op de voorruit zet met de temp op sambal.

negatief vind ik overigens dat de autos tegenwoordig een elektronisch gaspedaal hebben, en dat als je het pedaal los laat de auto zelf pas na een halve seconde gaat reageren.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!