USB aansluiten

Voor de AUX, de originele aansluiting is precies hetzelfde als die op jouw plaatje. Dus de stekker aansluiting past zeker, of de socket 1op1 in het vakje past, geen idee.

De USB is een ander verhaal in mijn geval. Ik heb een Rcd 330 als Radio en heb daar de USB modificatie ingebouwd. Dus heb zelf een kabel gesoldeerd aan de pcb en door gelust naar de usb socket.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
De USB wil alleen gebruiken om op te laden, dus die ga ik op de zekeringbox aansluiten middels een adapter zoals Mikkie30 dat ook gedaan heeft.
Alleen wil ik de USB socket het liefst origineel laten, ik loop met de gedachte hiervoor een kabel met stekker aan te schaffen en deze aan te passen.
Helaas weet ik niet welke stekker met kabel/onderdeel(nummer) dit is... Het lijkt er namelijk op dat er 6 aansluitingen op zitten...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
USB bestaat uit 4 aansluitingen (plus, min, data plus, data min) en een min er omheen. Die 2 draadjes ernaast weet ik niet. Misschien voor verlichting? Helaas kan ik je daar niet verder in helpen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!