Upgrades

Goeiedag polo rijders,

Ik heb al best wat "Extra's" aan mijn polo gedaan.
-Nieuwe Velgen, led kenteken verlichting, rvs uitlaat sierstuk, rvs bumperbeschermer, rvs pedalen en nardogrey remklauwen en carbon spiegelkappen.
Hebben jullie leuke upgrades of nog tips?
Ik hoor ze graag, altijd leuk.
20230315_153743.jpg20230315_153715.jpg20230315_113207.jpg20230315_153726.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105PK 
  • Leuk
Waarderingen: AW_Blackpearl
Zwarte logo's, luxe kentekenplaten, verlagen, ciptuning, alle verlichting extern led uitvoeren.

Tis maar net hoever je wilt gaan, die van mij zag er eerst ook zo uit en nu:

20220821_221642.jpg
Dik ding! Verlagen heb ik ook over lopen twijfelen maar heb als eerst mijn remklauwen en wielnaven laten spuiten. Klauwen zijn nardogrey geworden.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105PK 
Waar heb jij je led kentekenverlichting en rvs pedalen gehaald? Beide heb ik ooit besteld met polo 6R in de beschrijving, beide pasten niet..

Heb je al LED koplampen of is het nog standaard?
Goeiedag polo rijders,

Ik heb al best wat "Extra's" aan mijn polo gedaan.
-Nieuwe Velgen, led kenteken verlichting, rvs uitlaat sierstuk, rvs bumperbeschermer, rvs pedalen en nardogrey remklauwen.
Hebben jullie leuke upgrades of nog tips?
Ik hoor ze graag, altijd leuk
20230315_153743.jpg20230315_153715.jpg20230315_113207.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 85pk 
Waar heb jij je led kentekenverlichting en rvs pedalen gehaald? Beide heb ik ooit besteld met polo 6R in de beschrijving, beide pasten niet..

Heb je al LED koplampen of is het nog standaard?
Ik heb deze op ali besteld! Voor een 10tje..passen goed! In de beschrijving goed kijken naar dat er staat van 2009 tot 2012 of dergelijk. En alleen de mijne passen. Je hebt ook anderen maar deze zijn voor de nieuwere polo's.
Ik heb de kentenverlichting nog standaard met led lampjes t10 van Ali.
De koplampen heb ik geen led.. Aangezien ik niet weet of je er led in mag zetten voor APK
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105PK 
De koplampen heb ik geen led.. Aangezien ik niet weet of je er led in mag zetten voor APK
Mag inderdaad niet (halogeen lampen vervangen door LED lampen) -- mocht je het toch alsnog willen, m'n pa zijn 6R heeft stiekem Philips Ultinon in de koplampen (werkt best decent! Niet perfect) en een chinees knipperlicht (of van LedPERF, not sure).

Enige wat je geen issues zal geven betreft APK zijn de dagrijverlichting, stadslicht en achter licht. Aan de achterkant kan je zonder zorgen stiekem gewoon alles vervangen zonder bang te zijn dat je door de mand valt.
 
Volkswagen  Polo AW1  1.0TSI 149pk & 256nm -- chipped door Vagtechniek. 
  • Leuk
Waarderingen: Collin01
Mag inderdaad niet (halogeen lampen vervangen door LED lampen) -- mocht je het toch alsnog willen, m'n pa zijn 6R heeft stiekem Philips Ultinon in de koplampen (werkt best decent! Niet perfect) en een chinees knipperlicht (of van LedPERF, not sure).

Enige wat je geen issues zal geven betreft APK zijn de dagrijverlichting, stadslicht en achter licht. Aan de achterkant kan je zonder zorgen stiekem gewoon alles vervangen zonder bang te zijn dat je door de mand valt.
Kleine aanvulling, de lampen moeten wel dezelfde lichtkleur hebben, mijne werdt afgekeurd op een andere kleur "blauw" tussen dim en stadslicht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Collin01
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!