Uitlaat systeem Polo AW GTI

If you can translate Dutch into English, you can also do it the other way around, so English into Dutch and then post.
Probably a lot easier to read for many.
Just sayin.
I thought it is more understandable if I write in basic English instead translate it into Duch because often when I translate Duch into English there is something i don't understand and I think it can be the same problem for you. I didn't want to be disrespectful
 
Volkswagen  POLO AW GTI  2.0 147kw 200cv 
I thought it is more understandable if I write in basic English instead translate it into Duch because often when I translate Duch into English there is something i don't understand and I think it can be the same problem for you. I didn't want to be disrespectful
A valid point, just keep doing it how you are doing it now. If anybody has a problem understanding you, they can either use google or ask you for clarifcation (y)
 
Ik ben recent eigenaar geworden van een mooie AW GTI en ben van plan de gehele JMTuning uitlaat er onder te knallen. kleppensysteem catback en downpipe dus. zijn er mensen die dit al onder hun gti (zonder opf) hebben zitten?
 
Volkswagen  AW GTI  2.0 TSI 200PK | Too be tuned.... 
Ik ben recent eigenaar geworden van een mooie AW GTI en ben van plan de gehele JMTuning uitlaat er onder te knallen. kleppensysteem catback en downpipe dus. zijn er mensen die dit al onder hun gti (zonder opf) hebben zitten?
Kan het je van harte aanraden! Heb zelf een downpipe van Milltek met vanaf daar een lijn van JMTuning. Klep dicht dikke Dyson en klep open lekker brullen. Downpipe heb ik wel met 200 cells kat, decat klinktie nog wel een stukkie harder denk ik.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 293pk 
De JMtuning downpipe heeft een 100 cells cat. Ik hoop dat dat niet te luid is met de klep dicht. Maak me een beetje zorgen dat ik de buren wakker maak als ik in de avond met de auto weg ga.
 
Volkswagen  AW GTI  2.0 TSI 200PK | Too be tuned.... 
100 cells sportcat wordt denk ik een uitdaging bij de APK straks, laat staan als je voor decat kiest dan moet je de originele er weer onderschroeven als hij naar de garage moet voor APK en dan ben ik benieuwd of je foutloos de weg op kunt als de auto stage 2 is getuned, dan moet de software tijdelijk ook weer origineel gemaakt worden.
 
Audi  S5 Sportback / TTS Roadster / S3 Sportback  TFSI 
100 cells sportcat wordt denk ik een uitdaging bij de APK straks, laat staan als je voor decat kiest dan moet je de originele er weer onderschroeven als hij naar de garage moet voor APK en dan ben ik benieuwd of je foutloos de weg op kunt als de auto stage 2 is getuned, dan moet de software tijdelijk ook weer origineel gemaakt worden.
Jaa precies heel veel hoofdpijn dus. Dan maar opzoek naar een 200 cells. Zou je daar wel probleemloos de apk mee doorkomen?
 
Volkswagen  AW GTI  2.0 TSI 200PK | Too be tuned.... 
waarom geen milltek?
Ik was al aan het kijken naar de JMtuning catback vandaar dat ik ook bij de JMtuning downpipe terecht kwam. kan soms toch gezeik schelen met monteren als het allebei van hetzelfde bedrijf komt. nu ben ik er wel achter dat er een euro 5 cat in de JMtuning downpipe zit en de GTI origineel euro 6 emissie klasse heeft. Ik moet nog aan een APK keurmeester vragen of dat problemen op gaat leveren.
 
Volkswagen  AW GTI  2.0 TSI 200PK | Too be tuned.... 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!