Uitlaat systeem Polo AW GTI

Beste leden,

Ik wil graag mijn middendemper er tussen uit. Weet iemand waar ik een kant en klare tussenpijp kan bestellen?
Let me know !!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 tsi GTI 200 pk 
ik heb mijn middendemper er tussen vandaan laten halen. Voor mij is dit een perfect geluid in de sportstand hoor je hem echt goed en in de drive is het geluid wel meer aanwezig maar niet te overdreven.

Mijn ervaring is dat op de snelweg 100 / 120 km/u het niet storend is of iets..

Echt een aanrader en en middendemper is er tussen vandaan met 150/170 euro
een nieuw systeem voor gti met sport cat gaat gewoon richting de 800 euro zonder montage kosten.

 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 turbo 192 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Myfirstcar
ik heb mijn middendemper er tussen vandaan laten halen. Voor mij is dit een perfect geluid in de sportstand hoor je hem echt goed en in de drive is het geluid wel meer aanwezig maar niet te overdreven.
Klinkt wel lekker.
Maar jij hebt een 1.8 6R/C
Dit topic is 2.0 GTI AW gerelateerd,
die klinken heel anders zonder midden demper.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Wmike
ik heb een downpipe zonder kat van bastuck, na een tijdje was de einddemper de demping/absorptie uit gebrand/kapot denk ik, dus andere einddemper er onder van JM (non resontated ofzo) toen klonk het mega hard maar hol, bleek dus dat de middendemper helemaal geen demper is, ofja wel een demper maar niet met veel absorptie, dus ook maar de middendemper vervangen via jm en nu hebben we een super geluidje ;)
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Heeft iemand een geluids fragment met een middenpijp en opf of alleen een downpijp met opf.
Misschien kleppen uitlaat met opf zonder downpipe.
Van een polo gti aw
 
Volkswagen  Polo gti aw  2.0tsi 264pk 455nm 
Heeft iemand een geluids fragment met een middenpijp en opf of alleen een downpijp met opf.
Misschien kleppen uitlaat met opf zonder downpipe.
Van een polo gti aw
Bespaar je de moeite als je een OPF hebt, gaat nooit fatsoenlijk klinken. Ik heb alles gehad en nu een Milltek downpipe en een JM tuning eindstuk met klep. Klinkt perfect.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 293pk 
  • Leuk
Waarderingen: @MK6.Polo.GTI_
Ja dat adviseren ze ook idd maar is best prijzig vind ik wil eigenlijk alleen een beetje meer geluid en idd liefst met klep dat ik het zelf kan bepalen waneer.
 
Volkswagen  Polo gti aw  2.0tsi 264pk 455nm 
My Polo gti is totally stock and it is a GPF model. I'm interested in the valve exhaust they produce and my idea is connect it to a milltek sport cat and remove the OPF. If you have some material post it; i would be grateful
That's literally what I did. Already had the JMTuning hooked up to the OPF but was very disappointing. Bought a Milltek downpipe with GPF replacement so the entire system is now 65mm instead of 60mm (pre-GPF). With valve closed it sounds like the original exhaust with GPF, valve open it rips pretty hard. Cold start is also very loud.
Here is an instapost I made on the day I got it back with everything installed:

 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 293pk 
That's literally what I did. Already had the JMTuning hooked up to the OPF but was very disappointing. Bought a Milltek downpipe with GPF replacement so the entire system is now 65mm instead of 60mm (pre-GPF). With valve closed it sounds like the original exhaust with GPF, valve open it rips pretty hard. Cold start is also very loud.
Here is an instapost I made on the day I got it back with everything installed:

It's so wow I LOVE how it sound !!! I follow you !!
 
Volkswagen  POLO AW GTI  2.0 147kw 200cv 
Zo klinkt die van mij ook met de katback kleppendemper van JM tuning.
Alleen heb ik de originele kat/downpipe nog.
En ik heb geen opf. (Nooit gehad ook)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: alessio.menni
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!