Uitlaat systeem Polo AW GTI

Ik rij nu met een Milltek onder mijn 6R, het geluid is perfect als je veel snelweg rijdt! Met een 2.0 denk ik dat het nog wat mooier klinkt, Milltek is over het algemeen heel bassig dus geen harde DSG ploffen.
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Als ik jou was zou ik niet eens voor een hele nieuwe uitlaat gaan, op internet zijn genoeg filmpjes van mensen die de middendemper hebben weg gehaald. klinkt al super scheelt je een hoop geld met een compleet uitlaat systeem
het is alleen handig als je meer pks wilt bij het chippen
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Ben benieuwd naar het filmpje en het geluid.

Wat heb je precies gedaan en wat was je uiteindelijk kwijt?


Heb een catback systeem van milltek met titanium tips. Filmpjes zal ik morgen via de computer doen, ik dacht dat ik het via mijn telefoon kon uploaden helaas.

Prijs was 1076 euro installeren duurt ongeveer 45 min.

Geluid vind ik zelf mooier wat dieper en als je schakelt hoor je mooi geroffel. Als ik op de snelweg rijd is het ook fijn en het is niet een geluid wat heletijd hard blijft.
 

Bijlagen

  • B08FF67A-1D0F-4D9A-ABC4-EAE21DA25F5A.jpeg
    B08FF67A-1D0F-4D9A-ABC4-EAE21DA25F5A.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 137
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
Lekkerrr de middendemper eruit :) kost niet veel, wel veel plezier.. en als je het te zacht vind, kun je altijd nog later een uitlaat doen.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!