Uitlaat systeem Polo AW GTI

Bryan

Bekend lid
223
131
52
Hoi,

Ik ben sinds kort trotse eigenaar van Polo GTI in het wit, ik wil graag een ander uitlaat systeem hebben jullie ervargin met Milltek en hoe geluid dan is?

Mijn doel is om ietje meer geluid er uit te halen maar niet te veel want rij veel snelweg.
 
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
Hoi,

Ik ben sinds kort trotse eigenaar van Polo GTI in het wit, ik wil graag een ander uitlaat systeem hebben jullie ervargin met Milltek en hoe geluid dan is?

Mijn doel is om ietje meer geluid er uit te halen maar niet te veel want rij veel snelweg.
Als ik jou was zou ik niet eens voor een hele nieuwe uitlaat gaan, op internet zijn genoeg filmpjes van mensen die de middendemper hebben weg gehaald. klinkt al super scheelt je een hoop geld met een compleet uitlaat systeem
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Als ik jou was zou ik niet eens voor een hele nieuwe uitlaat gaan, op internet zijn genoeg filmpjes van mensen die de middendemper hebben weg gehaald. klinkt al super scheelt je een hoop geld met een compleet uitlaat systeem

Kan je me een link sturen of iets? want kan er niks over vinden in iedergeval.
 
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
Kan je me een link sturen of iets? want kan er niks over vinden in iedergeval.
Volgens mij word het dan zoiets, milltek systeempje kost ook 700 euries, dan is een midden dempertje vervangen voor een pijp een betere variant, tenzij je later nog het maximale aan tuning wil gaan doen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Als je van plan bent de downpipe ooit te vervangen is verwijderen van middendemper wel een issue, dan wordt hij meestal erg (irritant) hard. In dat geval is ander uitlaat systeem een betere oplossing. Zo niet, dan gewoon middendemper ertussenuit :).
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Milltek GPF-Back Exhaust System - Volkswagen Polo GTI (AW)

Pipework Diameter - 2.75" (70mm)

Kit Includes:
- Adaptor for OE Downpipes
- Front Pipe
- Rear Silencer
- Tailpipe Assembly

Notes:
Only suitable for vehicles with Gasoline Particulate Filter
Not suitable for earlier models with traditional Cat-Converter

grf8wriwkl0.1551257890.jpg
 
Dan mag jeje polo wel extra gaan isoleren, word nu al gek op de snelweg van herrie in de auto,laat staan dat je nog een dikke sportuitlaat onder je auto hebt hangen:confused:
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Bij mijn RS3 is de midden demper (wat tegelijk de 2e katalysatoren zijn) er onder uit waardoor die veel luider én mooier klinkt. Was natuurlijk al mooi maar nu is het net alsof er ff een brokje vast zat wat nu los is voor een mooie brul :)!
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!