Twijfels twijfels!

Waar bazeer je dat op ? Je kan namelijk ook de leds door de dealer laten plaatsen

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Zie mijn verhaal over xenon een paar posts terug, is ook toepasbaar op led. De kern is dus dat xenon of led monteren je geen gezeik oplevert tijdens apk, zolang het lichtbeeld in orde is. Formele vereisten zoals typegoedkeuringen worden niet gecontroleerd.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Heeft nog iemand deze opening vanonder. Krijg er amper beweging in?
074abb643c3c55be0838fdbef7a1b2c6.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Als ik het me goed herinner; je kunt de positie van de koplamp verstellen door wat met de montagepunten te schuiven. Boven de koplamp langs loopt een zwarte beugel met een plastic schijfje. Die kun je wat naar buiten verplaatsen om de koplamp wat naar beneden te roteren.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Het lijkt me niet verstandig om met dat tape te gaan werken.
als ik jou was zal ik er 2 van die af dekkapjes bij bestellen. ( zo kom je ook niet met de garantie in de knoei van de u-koplampen )
misschien passen die van je 'oude' koplampen zelfs wel.
Ik heb gewoon de afdekkappen kunnen gebruiken wat erbij waren man. Was geen probleem

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: krisrock
Ik heb dezelfde koplampen en had ook last van vocht bij de led knipperlicht, ik heb van die vochtvreterzakjes in de draaidop gedaan en 1 klein gaatje in de dop geboord, daarna nergens last meer van

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
Volkswagen  POLO 6r  1.2 bluemotion 
Yes, ik vond dat ook zeer amateuristisch. Ik heb ze nu zelf ook met tape gedicht maar ik ga toch de afdekdoppen gebruiken, ik vind het (ook al zit het onder de motorkap) er niet uitzien haha!

Heb net de handleiding en de lichten ontvangen. Handleiding ziet er wel redelijk amateuristisch uit vind ik haha. Is dit echt nodig die tape?
647c85d89f41292500c5407f9c56327c.jpg
927a8c015b32ea03039726e032df8fba.jpg
3e74c1986165d76a5ef68ff6b292ca4f.jpg
8a300db89fa2285b28d93ab282800f00.jpg
a6bfde4ad7096f46d39e20d5112d5863.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Inmiddels heb ik ook geboord in de doppen van mijn set. De tape was niet genoeg voor het afdichten en gaf wat vocht ik de koplampen.

Wel even in de xenon handleiding kijken welke maat boor je nodig hebt anders is het gat te groot en kun je je dop weggooien.
 
Inmiddels heb ik ook geboord in de doppen van mijn set. De tape was niet genoeg voor het afdichten en gaf wat vocht ik de koplampen.

Wel even in de xenon handleiding kijken welke maat boor je nodig hebt anders is het gat te groot en kun je je dop weggooien.
Zijn het nou rubber doppen die je er zo op drukt?
Of zit er een draaisysteem aan?

Want rubber doppen met meer diepte kan je gewoon ergens kopen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!