Twijfels twijfels!

Ik zit dus al een paar weken te twijfelen wat ik zal doen met de verlichting. 2 keuzes..

Oftewel de oem kwaliteit u leds
Oftewel de oem bi xenon lichten

Het enige is dat ik de bi xenon iets te duur vindt en de u leds spreken me qua prijs ( 350) meer aan. Iemand tips voor me hier?
b541542ed83965a1267863f8c097c7a1.jpg
d1cfc326c80052232d13156c7fc945f6.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
@Jesse de Jong en ik hebben beide de U-LED set en zijn hier erg over te spreken. Jesse heeft ze icm. xenon en ik met Philips WhiteVision.

Ze zijn exclusiever dan de originele bi-xenon.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
@Jesse de Jong en ik hebben beide de U-LED set en zijn hier erg over te spreken. Jesse heeft ze icm. xenon en ik met Philips WhiteVision.

Ze zijn exclusiever dan de originele bi-xenon.
Dankjewel man! En zonder aanpassingen kunnen inbouwen? Gewoon plug and play? Hoe zijn ze icm de Philips white vision want dit was ik dus ook aant denken. Heb je mss wat foto's ervan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Grappig, ik heb voor dezelfde keuze gestaan. Uiteindelijk voor de U-leds gegaan om (vooral) prijstechnische redenen, maar vind de OEM koplampen stiekem misschien toch wel mooier. De u-leds mogen er qua looks wel zijn, en zijn in ieder geval een opvallende verschijning. Overigens gaat het om replica's van de OEM bi-xenon units die je daar laat zien.

De u-leds zijn in ieder geval plug and play als je momenteel H7 koplampen hebt en moeten alleen afgesteld worden. Lichtbeeld is voor aftermarket koplampen behoorlijk goed, dus je koopt geen prul.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Jongens dankjewel voor alle info! Besluit is gemaakt! Het worden de u leds! Nu aant twijfelen welke haha. Gti samen met de gti grill of de gewone haha [emoji14]

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Jongens dankjewel voor alle info! Besluit is gemaakt! Het worden de u leds! Nu aant twijfelen welke haha. Gti samen met de gti grill of de gewone haha [emoji14]

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Geen dank, mocht je vragen hebben over inbouwen of andere zaken dan horen we het wel!
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
De koplamp zeker afdichten, want je wilt geen water en stof in je koplampen.

Het is inderdaad jammer dat ze zo'n halfbakken oplossing leveren voor de afdekkapjes. Ik heb er zelf overigens gewoon in geboord, met het risico dat ze gaan zeuren bij garantiekwesties.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
De koplamp zeker afdichten, want je wilt geen water en stof in je koplampen.

Het is inderdaad jammer dat ze zo'n halfbakken oplossing leveren voor de afdekkapjes. Ik heb er zelf overigens gewoon in geboord, met het risico dat ze gaan zeuren bij garantiekwesties.
Oke man. Maar je kan hier dus wel door mee wasstraat mee toch? Ookal is er in geboord

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Problemen met de apk? Zet de oude koplampen terug!

Sorry hoor... Als die koplampen niet door de apk kunnen komen, horen ze gewoon niet op de weg thuis Stick Out Tongue

Ja dat gaat specifiek over die xenon bulps, die komen niet door de APK haha. De U-LED units zelf zijn wel goedgekeurd natuurlijk.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Ja dat gaat specifiek over die xenon bulps, die komen niet door de APK haha. De U-LED units zelf zijn wel goedgekeurd natuurlijk.
Lampen verkopen als bedrijf en dan gewoon al weten dat dit gezeur oplevert. Zou voor mij al een rede zijn om bij hun niks te kopen dan heb je spullen gewoon niet voor elkaar

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!