Twijfels twijfels!

Ja dat gaat specifiek over die xenon bulps, die komen niet door de APK haha. De U-LED units zelf zijn wel goedgekeurd natuurlijk.
Nja inderdaad maar dat wist ik op voorhand al van de apk. Maar van deze handleiding ben ik ook pas achtergekomen sinds ik de lampen geleverd heb gekregen. Maar ze werken en dat is wat telt natuurlijk haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Nja inderdaad maar dat wist ik op voorhand al van de apk. Maar van deze handleiding ben ik ook pas achtergekomen sinds ik de lampen geleverd heb gekregen. Maar ze werken en dat is wat telt natuurlijk haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Zeker waar, en even de H7 origineel erin pluggen is natuurlijk ook zo gebeurd.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Hier zijn ze dan. Nu vanavond nog de xenon erin
ba42e8272643095428ed008244cb6a85.jpg
6287c850a9ad2f19281910b04dd27465.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Lampen verkopen als bedrijf en dan gewoon al weten dat dit gezeur oplevert. Zou voor mij al een rede zijn om bij hun niks te kopen dan heb je spullen gewoon niet voor elkaar

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Dat valt wel mee. Had je niet laatst het een en ander vervangen door ledjes? Volgens mij mag dat strikt genomen dus ook niet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Vet hoor die U Leds! Goede keuze gemaakt, vind ze mooier dan de Bi-Xenon, maar dat is natuurlijk voor ieder anders!
Had ze bijna ook geïnstalleerd, maar met mijn stomme kop :eek:voor de originele LEDs gegaan. Met alle ellende erbij;).
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI Blue Motion 
Geen idee precies, maar was laatst bij DejavuCars voor het afhalen van z'n setje voor @Jesse de Jong en toen zeiden ze dat, ze gaven aan dat met beetje geluk ze er niet moeilijk over zullen doen. De echte reden erachter hebben ze niet gezegd.

Tijdens apk wordt verlichting heel beperkt gecontroleerd, in de zin dat er bijvoorbeeld niet wordt gekeken naar de typegoedkeuring. Zo zijn halogeenbehuizingen (en de daarbij horende H-fittingen) gekeurd voor het gebruik met een halogeenlamp, en zijn ze niet bedoeld en niet ontworpen voor gasontladingslampen zoals xenon. Iets anders monteren dan waarvoor het gekeurd is, betekent dat er niet voldaan wordt aan de typegoedkeuring. In Nederland handhaven we dit praktisch niet. Werkt je verlichting goed, is het goed afgesteld en is het lichtbeeld deugdelijk, dan is het gewoon goedkeur.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!