Iemand ervaring met het aansluiten van de trekhaakmodule. Ik heb een originele VW module met kabelset. Aan de hand van verschillende handleidingen van westfalia en andere merken die ook een module met canbus aansluiting aanbieden heb ik 90% kunnen aansluiten. Ik zit alleen nog met een zwart/blauwe kabel die gelust is in een stekker. Daarnaast heb ik nog een blauwe en een grijze draad, deze komen vanaf de 13-polige stekker, lijkt wel een doorverbinding om te detecteren of een aanhanger is aangesloten.
Bovendien heb ik met OBDeleven de trekhaakmodule aangemeld in de gateway. Ik heb dus wel communicatie met de module maar een aantal foutmeldingen. Verder weet ik niet of ik nog in andere modules wat moet veranderen.
Wie o wie bekend met de elektrische aansluiting? Ohja met de fietsendrager getest en knipperlicht rechts doet het, verlichting ook rechts voor de rest geen signalen die het doen.
Bovendien heb ik met OBDeleven de trekhaakmodule aangemeld in de gateway. Ik heb dus wel communicatie met de module maar een aantal foutmeldingen. Verder weet ik niet of ik nog in andere modules wat moet veranderen.
Wie o wie bekend met de elektrische aansluiting? Ohja met de fietsendrager getest en knipperlicht rechts doet het, verlichting ook rechts voor de rest geen signalen die het doen.
Volkswagen
Polo

.