Trekhaak aansluiten

Ik probeer dezelfde kabel set aan te sluiten 6C0 055 204 voor mijn Polo uit 2016.

Het regelapparaat (6C0 907 383 G) zou in een houder moeten, maar die krijg ik er met geen mogelijkheid in. Zie foto. IMG_7478.jpeg

In de handleiding staat:

Maak de zwart/bruine kabel met het vlakke 1,5mm insteekcontact met een geschikt gereedschap los uit kamer 2 van de zwarte vlakke insteekbehuizing en steek deze in de zwarte meegeleverde vlakke insteekbehuizing enkel bruin (remlichtsignaal derde remlamp).

Zie foto's, ik heb veel connectors en aders maar geen zwart/bruine. Wel een bruine alleen maar als ik google zou dit voor het achteruitlicht zijn.

Ik twijfel nu dus erg of ik wel de juiste set heb, maar gezien de het bouwjaar van mijn auto (2016) moet ik wel een 6C hebben en dus zou de set erop moeten passen.

@joosspekloos wellicht zijn jullie hier ook tegen aan gelopen en hebben jullie tips.

IMG_7479.jpeg
 
Volkswagen  Polo  1.2TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!