Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tim zei:Het is me originele hoedenplank. heb ik van de onderkant een mal gemaakt.
Daarna op een stuk underlayment uitgezagen en gaten erin gezagen zodat het geluid niet word gedempt (door de hoedenplank zelf gaat het geluid wel door).
Daarna alles gestoffeerd en daarna de speakers gemonteerd.
Handig als je in de bouw werkt![]()
suvtje zei:jah ik heb mijne ook van MDF gemaakt alleen is hij beetje door gezakt dus meot hem een of andere manier zien recht te maken.. hoe heb jij dat gedaan POLOOTJE
Polootje zei:Tim zei:Het is me originele hoedenplank. heb ik van de onderkant een mal gemaakt.
Daarna op een stuk underlayment uitgezagen en gaten erin gezagen zodat het geluid niet word gedempt (door de hoedenplank zelf gaat het geluid wel door).
Daarna alles gestoffeerd en daarna de speakers gemonteerd.
Handig als je in de bouw werkt![]()
Wij hebben de orig. hoedenplank gewoon op zolder liggen en er 1'tje gemaakt van mdf....zo kan ik de auto inruilen over een aantal jaartjes met orig.hoedenplank..
Johan zei:zooo hij doet echt goed glimmen zeg!! mijne moet nodig ook een goede beurt hebben!
wat betreft je abs-lampje, check even of je zekering op de accu nog heel is, bij mij was deze stuk en maakte soms wel en soms geen contact! mocht je niet weten wat ik bedoel maak ik morge wel ff een foto voor je!
enzolino zei:Mooi netjes, ik had die velgen ook bijna gekocht Dotz mugello, maar gelukkig heb ik ze maar gelaten. Wel ben ik weer opzoek naar iets nieuws en aparts denk ik, but time will learn![]()
![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.