Tim Polo 9N: Speakers Afgemonteerd Update P8 Foto's Volgen

Re: Tim Polo 9N: Update P6

Zit weer eens lekker mee, garage net gesproken en waarschijnlijk is de ABS unit kapot, deze regelt zodra je moet remmen dat hij geleidelijk remt.

Kosten +- 1000 euros exclusief inbouw.


Groeten Tim 9N
 
Re: Tim Polo 9N: Update P6

Weer een update:

Garage heeft alles doorgemeten, niets gevonden...
Daarna naar Van Mossel VW Dealer gereden, niets gevonden...

Dus ze kunnen zo niet vinden waar het probleem zich voor doet.
Hij geeft bij het uitlezen alleen aan ABS Pomp, maarja dat kan ook gewoon een kabel zijn.

Maar als ik het dus goed begrijp, moet ik bij me accu, die klep loshalen waar die zekeringen zitten. Dan de 6de zekering is van mijn ABS?

Zou ook graag foto's willen zien als iemand ze heeft, want als het dat is kan ik morgen nog naar de garage en schilt het mij ook +- 1000 euros...

Alvast bedankt voor jullie hulp!!!


Groeten Tim
 
Re: Tim Polo 9N: Update P6

klopt, foto staat op pagina 2 van dat topic;

Foto6EBIHH4C-1.jpg
 
Re: Tim Polo 9N: Update P6

Dit lijkt het probleem hebben opgelost!!!

Net bij VW dealer zekering opgehaald 40 ampere, kap los gehaald van mijn accu en zag dat de zekering inderdaad was verbroken, oude vervangen, fout gewist en tot nu nog geen fout.

Iedereen bedankt voor de hulp, wat hou ik toch van het internet.


Groeten Tim 9N
 
Re: Tim Polo 9N

Weer wat updates:

1. Nieuw 4 spaaks stuur zit er op.

2. Dashboard (middenconsole) word a.s. vrijdag vervangen door nieuwe, teveel beschadigd naar mijn zin.

3. Net voor een hoop geld het volgende gekocht:

Een composet van Focal (voor me deurspeakers en in de a-stijl)
Dynomat voor het trillen in de deuren
Pasringen

Dan hoop ik dat ik eindelijk tevreden ben over het geluid in mijn auto, want dan zit er het volgende in:

Versterker Rockford Fosgate
2 hoedenplank speakers Rockford Fosgate
Subwoofer Rockford Fosgate
2 deurspeakers Focal
2 tweeters Focal
Dubbeldin scherm JVC

Dit alles heeft me nu circa 3000 euro gekost, dus zou toch moeten knallen niet?
Word vrijdag ingebouwd!


Groeten Tim
 
Re: Tim Polo 9N: Sound update P8

Vandaag het volgende gedaan:

- Focal composet ingebouwd.

- Dashboard middenconsole was nog niet binnen dus die moet later ingebouwd worden.

Zie foto voor resultaat

cid_IMAG00017-1.jpg


Speakers moeten nog goed afgesteld worden en ook nog goed aangesloten worden, zitten nu namelijk nog niet op de versterker ;)


Groeten Tim 9N
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!