Tim Polo 9N: Speakers Afgemonteerd Update P8 Foto's Volgen

Re: Tim Polo 9N: Nieuwe velgen foto's op pagina 4

Altijd leuk deze reacties, maar verlagen zit er niet toch niet in. Vind dat de wielkasten nu al mooi aangesloten zijn. Op de foto's kwam hij niet lang terug van de brug dus de vering was nog niet helemaal gezakt.

Morgen komen er nieuwe foto's!


Groeten Tim 9N
 
Re: Tim Polo 9N: Nieuwe velgen foto's op pagina 4

Zaterdag weer nieuwe foto's. Ben nu zo goed als klaar...

To Do List:

- Speakers beter en mooier verwerken (Heb dit toen snel op een avond ingebouwd...)

- Op het JVC scherm zit handsfree bellen via bleutooth op, hoef alleen de microfoon nog maar ergens naar toe te leiden

- Aanstaande Zaterdag word hij nog een keer gepolijst waardoor de lak hopelijk nog harder blinkt


Groeten Tim 9N
 
Re: Tim Polo 9N: Nieuwe velgen foto's op pagina 4

Goedenavond allemaal,

Ten eerste wat is het toch weer stralend weer Big Grin

Vandaag weer wat gedaan, heb me muziek onderhanden genomen.
Hoedenplank volledig opnieuw bekleed met zwart stof en speakers verstevigd.

Snel wat foto's gemaakt:

08042011078-1.jpg


08042011079-1.jpg


Let niet op de groene kabel want die is nu al weggewerkt en de vouwen zijn er ook uit!


Groeten Tim 9N
 
Re: Tim Polo 9N: Update P5

Het is me originele hoedenplank. heb ik van de onderkant een mal gemaakt.
Daarna op een stuk underlayment uitgezagen en gaten erin gezagen zodat het geluid niet word gedempt (door de hoedenplank zelf gaat het geluid wel door).

Daarna alles gestoffeerd en daarna de speakers gemonteerd.

Handig als je in de bouw werkt ;)
 
Re: Tim Polo 9N: Update P5

Tim zei:
Het is me originele hoedenplank. heb ik van de onderkant een mal gemaakt.
Daarna op een stuk underlayment uitgezagen en gaten erin gezagen zodat het geluid niet word gedempt (door de hoedenplank zelf gaat het geluid wel door).

Daarna alles gestoffeerd en daarna de speakers gemonteerd.

Handig als je in de bouw werkt ;)

Wij hebben de orig. hoedenplank gewoon op zolder liggen en er 1'tje gemaakt van mdf....zo kan ik de auto inruilen over een aantal jaartjes met orig.hoedenplank..
 
Re: Tim Polo 9N: Update P5

jah ik heb mijne ook van MDF gemaakt alleen is hij beetje door gezakt dus meot hem een of andere manier zien recht te maken.. hoe heb jij dat gedaan POLOOTJE
 
Re: Tim Polo 9N: Update P5

suvtje zei:
jah ik heb mijne ook van MDF gemaakt alleen is hij beetje door gezakt dus meot hem een of andere manier zien recht te maken.. hoe heb jij dat gedaan POLOOTJE

Nou...ook bij mij istie wat doorgezakt, dus daar motten we nog wat op verzinnen...Denk dat er nog een extra verstevigingsbalk gaan monteren...

Maarre..jij bent er toch ook de 24e? Dan kunnen we er dan wel verder over bomen.. ;)
 
Re: Tim Polo 9N: Update P5

nou ik twijfel of ik er ben want het valt lekker ook bij een lang weekend met pasen dus misschien ga ik ergens richting zwitserland op reis..... dus moet even kijken..
 
Re: Tim Polo 9N: Update P5

Polootje zei:
Tim zei:
Het is me originele hoedenplank. heb ik van de onderkant een mal gemaakt.
Daarna op een stuk underlayment uitgezagen en gaten erin gezagen zodat het geluid niet word gedempt (door de hoedenplank zelf gaat het geluid wel door).

Daarna alles gestoffeerd en daarna de speakers gemonteerd.

Handig als je in de bouw werkt ;)

Wij hebben de orig. hoedenplank gewoon op zolder liggen en er 1'tje gemaakt van mdf....zo kan ik de auto inruilen over een aantal jaartjes met orig.hoedenplank..

Koop ik wel een nieuwe ;)
 
Re: Tim Polo 9N: Update P5

Vandaag echt een k*t dag gehad.

Helemaal laten polijsten, bekleding reinigen, motorruimte laten cleanen en dus helemaal blij.
Wil ik daar weg rijden en muziek op zetten, werkt mijn jvc scherm niet meer (touchscreen gebeuren) met de afstandsbedieding werkt hij wel :?

Nou oke mooi klote omdat ik dat schermpje nog niet zo heel lang heb en toch een prijskaartje aan hangt.

Eindelijk gekalmeerd wil ik uurtje later weg rijden, brand het ABS lampje :oops:
Nou kan het nog kutter, nu rijd ik net naar huis toe is hij gelukkig weer uit gegaan en nu blijft hij nog uit.

Maar dus echt een kut dag gehad, maar alsnog wat foto's kunnen maken van hoe hij vanmiddag stond te stralen in de zon. Alle krasjes (swirls) weg en bekleding ruikt weer als nieuw!

09042011084-1.jpg


09042011085-1.jpg
 
Re: Tim Polo 9N: Update P6

Mooi netjes, ik had die velgen ook bijna gekocht Dotz mugello, maar gelukkig heb ik ze maar gelaten. Wel ben ik weer opzoek naar iets nieuws en aparts denk ik, but time will learn :mrgreen: :mrgreen:
 
Re: Tim Polo 9N: Update P6

Johan zei:
zooo hij doet echt goed glimmen zeg!! mijne moet nodig ook een goede beurt hebben!

wat betreft je abs-lampje, check even of je zekering op de accu nog heel is, bij mij was deze stuk en maakte soms wel en soms geen contact! mocht je niet weten wat ik bedoel maak ik morge wel ff een foto voor je!

Glimmen doet hij zeker Big Grin

Zal wel eens kijken of ik het morgen kan vinden. Waar moet ik ongeveer zoeken? Stick Out Tongue


Groeten Tim 9N
 
Re: Tim Polo 9N: Update P6

enzolino zei:
Mooi netjes, ik had die velgen ook bijna gekocht Dotz mugello, maar gelukkig heb ik ze maar gelaten. Wel ben ik weer opzoek naar iets nieuws en aparts denk ik, but time will learn :mrgreen: :mrgreen:

Hoe moet ik dit oppakken? Vind je het geen mooie velgen of...?


Groeten Tim 9N
 
Re: Tim Polo 9N: Update P6

Ik vind ze geweldige velgen nog steeds, alleen vond ik het jammer, want ik wou wat speciaals mee, netals op de site van dotz word aangeduidt alleen kunnen ze me niet garanderen dat die style wat ik wou op die velg zou blijven zitten... Custom, leuk reclame maken maar achteraf toch niet kunnen veroorloven.
 
Re: Tim Polo 9N: Update P6

Hallo,

Morgen word mijn auto doorgemeten, waarom het abs lampje af en toe begint te branden.
En heb nog niets gehoord van mijn schermpje, maar dat is even afwachten.

Houd jullie op de hoogte


Groeten Tim 9N
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!