Tim Polo 9N: Speakers Afgemonteerd Update P8 Foto's Volgen

Hallo mede forum leden,

Ik ben hier nieuw dus zal me even voorstellen, ik ben tim en ben sinds kort eigenaar van een VW Polo 1.4 uit bouwjaar 2002 met 34000 op de teller...

Ik heb hiervoor een Opel Corsa B GSI gereden waar ik ook het een en ander aan had gedaan, maar wou hem verkopen omdat ik luxer wou rijden (dit was hem http://opel-forum.nl/viewthread.php?tid=108917)

Natuurlijk wil ik hier het een en ander aan gaan doen en zal hier binnenkort ook foto's plaatsen van nu tot..... Big Grin

Ik heb eigenlijk al meteen een vraag is het mogelijk om 18 inch velgen eronder te leggen zonder er enige problemen met te krijgen zoals aanlopen etc...

Welke maten moet je hebben (J en et waarde, banden maat)?

Alvast bedankt voor jullie hulp!


Gr Tim
 
Re: Tim Polo 9N

Johan zei:
ben benieuwd! wat betreft 18" dat is heel goed mogelijk! zijn zat mensen in duitsland die ermee rond rijden, de max. ET / J waarde zijn heel erg afhankelijk van hoe laat je wilt rijden! bandenmaat uit mn hoofd is 215/35-18

ben benieuwd, je hebt iig een lekker lage km-stand! :)

Hallo Johan,

Ik ben niet van plan om hem te gaan verlagen, dus dat blijft gewoon allemaal origineel...
Mijn vorige auto heb ik altijd verlaagd gereden, maar ik werd het beu om voor iedere drempel te moeten stoppen of soms zelfs om te rijden...

Ik denk dat ik voor BBS Lemans 18 inch wil gaan, dus als iemand weet welke J en et waarde ik dan moet hebben info is altijd welkom! ;)

Zit hier aan te denken:

18 inch
Et waarde 35?
8J (7,5J)?

Gaat dit passen zonder aan te lopen of iets...


Gr Tim
 
Re: Tim Polo 9N

denk je niet dat je meer hebt aan een 17" velg icm een verlaging? (oogt groter)
de polo is nog erg goed rijdbaar met een verlaging van 45/50 verlaging en ik heb zelfs nog cup edition bumpers (die zijn lager als origineel)

natuurlijk je eigen keuze, maar een set 18" zonder verlaging ziet er denk ik een beetje jammer uit ;)

denk idd dat het setje wat je in je hoofd hebt wel moet passen!
 
Re: Tim Polo 9N

Johan zei:
denk je niet dat je meer hebt aan een 17" velg icm een verlaging? (oogt groter)
de polo is nog erg goed rijdbaar met een verlaging van 45/50 verlaging en ik heb zelfs nog cup edition bumpers (die zijn lager als origineel)

natuurlijk je eigen keuze, maar een set 18" zonder verlaging ziet er denk ik een beetje jammer uit ;)

denk idd dat het setje wat je in je hoofd hebt wel moet passen!

Als je 18 inch zou pakken zou het dan een 4x4 look geven zeker?
Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling, dan misschien toch voor de 17 inch velgen gaan dan weet ik zeker dat er niks aanloopt of iets...

Misschien toch een beetje verlagen dan krijg je helemaal die dikke look

Dit gaat dan wel makkelijk passen:

17 inch
8J
Et 35/30
Bandmaat 205/35/17 of 215?

Bedankt voor de hulp!


Gr Tim
 
Re: Tim Polo 9N

Hallo,

Heeft iemand van jullie wat foto's van een polo met 17 of 18 inch velgen...

En welke velgen raden jullie aan, want ik vind het moeilijk Big Grin


Alvast bedankt weer


Gr Tim
 
Re: Tim Polo 9N

Bedankt voor jullie reacties! Denk dat het dan toch 17 inch word :)

Gisteren heb ik heel mijn binnen kant onderhanden genomen:

- Alles gestofzuigd
- Cockpit schoon gemaakt met cockpitspray
- Er zaten her en der wat plekjes waar ik me aan stoorde dit ook helemaal gereinigd

Tevens heb ik een paar weken geleden een volledige geluidsinstallatie van Rockford Fosgate ingebouwd, dus dat knalt ook weer goed...

Foto's komen snel zodra het wat beter weer word!


Gr Tim
 
Re: Tim Polo 9N

Het is al weer een tijd geleden dat ik online ben geweest, maar er is het een en ander veranderd met mijn polo.

- Heb gister een JVC KW-AVX830 scherm ingebouwd
- Heb mijn achter kenteken verlichting veranderd door led licht (geeft echt een mooi beeld, vooral savonds en nu in de sneeuw lekker opvallend).

Hierbij de link http://www.carfantasy.nl/led-kentekenve ... 65697.html

En heb mijn antenne vervangen door een haaienvin (op de foto ziet hij er cheapass uit, maar vind hem echt mooi erop staan)

Ook hier de link http://www.carfantasy.nl/haaienvin-ante ... 62207.html

Plannen zijn nog velgen en xenon verlichting voor en dan is hij voor mij klaar.
Zal snel foto's maken als het een dag droog is

Ben benieuwd naar jullie reacties


Groeten Tim 9N
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!