Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb geduld, dit is geen chat programma maar een forum. Hij reageert vanzelf weer!Ben je dr nog?
okay, ik wil je best helpen maar ik kan je zo niet de garantie geven dat het gaat lukken. vanaf hier kan ik niet zien wat het probleem is en wat voor puinhoop je garage er van heeft gemaakt.
Isgoed ik zie het wel voorbij komenHeb geduld, dit is geen chat programma maar een forum. Hij reageert vanzelf weer!
Hoe moet dat?Ja hoor je kunt me hier een pb sturen. Ik reageer meestal vrij snel. Uppen is niet nodig
Zojuist is hij hier geweest, de garage had z'n stuur ingebouwd maar niets deed het.
Dat klopt, het stuur was ingebouwd. Maar meer dan dat ook niet.
- Geen kabels naar de BCM
- Geen kabels van de sleepring naar MF module
- Stuur zat 1 tandje scheef
- Niet de juiste BCM (087)
Kortom, gepruts.
Die bovenste drie kan ik prima oplossen, een BCM wissel kan ik helaas niet doen en is op een 6C ook kosten technisch niet interessant.
Daar moet per se een nieuwe BCM in, een gebruikte wil niet inleren.
Helaas...
Stuur zit weer recht en inleg overgezet van oude stuur naar nieuwe stuur ivm slijtage.
Service van de zaak zeggen we dan maar...
je kan sturen en de airbag doet het misschien ookNiks werkt
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.