Stuur bediening

Beste Mensen ik heb een vraag,

Ik heb vandaag een multi fuctioneel stuur gemonteerd op mijn polo uit 2014 alleen werken de knopjes niet weet iemand misschien wat ik kan doen ?
 
Volkswagen  Polo 2014  1.0 
Ik heb hier niet echt verstand van eerlijk gezegd ik heb de stuur laten monteren bij een garage en gehoopt dat hij het zo wel zou doen maar zelfs de geluidsknoppen werken niet..
 
Volkswagen  Polo 2014  1.0 
Zojuist is hij hier geweest, de garage had z'n stuur ingebouwd maar niets deed het.
Dat klopt, het stuur was ingebouwd. Maar meer dan dat ook niet.
- Geen kabels naar de BCM
- Geen kabels van de sleepring naar MF module
- Stuur zat 1 tandje scheef
- Niet de juiste BCM (087)
Kortom, gepruts.

Die bovenste drie kan ik prima oplossen, een BCM wissel kan ik helaas niet doen en is op een 6C ook kosten technisch niet interessant.
Daar moet per se een nieuwe BCM in, een gebruikte wil niet inleren.

Helaas...
Stuur zit weer recht en inleg overgezet van oude stuur naar nieuwe stuur ivm slijtage.
Service van de zaak zeggen we dan maar...
 
Zojuist is hij hier geweest, de garage had z'n stuur ingebouwd maar niets deed het.
Dat klopt, het stuur was ingebouwd. Maar meer dan dat ook niet.
- Geen kabels naar de BCM
- Geen kabels van de sleepring naar MF module
- Stuur zat 1 tandje scheef
- Niet de juiste BCM (087)
Kortom, gepruts.

Die bovenste drie kan ik prima oplossen, een BCM wissel kan ik helaas niet doen en is op een 6C ook kosten technisch niet interessant.
Daar moet per se een nieuwe BCM in, een gebruikte wil niet inleren.

Helaas...
Stuur zit weer recht en inleg overgezet van oude stuur naar nieuwe stuur ivm slijtage.
Service van de zaak zeggen we dan maar...

Ben nu wel benieuwd wat nu wel werkt en wat niet.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!