Staging/Needle sweep

Iemand in provincie Groningen/Friesland/Drenthe die Staging in mijn GT wil aanzetten? Eventueel tegen vergoeding

Heb mijn eigen kabel vorige week besteld. Wil staging zelf ook aanzetten.. wanneer het mij gelukt is, dan wil ik dat ook wel even bij jou instellen!

PS: zag vorige week donderdag jou auto rijden met waarschijnlijk je vriendin achter het stuur. (ring Groningen)
 
Heb mijn eigen kabel vorige week besteld. Wil staging zelf ook aanzetten.. wanneer het mij gelukt is, dan wil ik dat ook wel even bij jou instellen!

PS: zag vorige week donderdag jou auto rijden met waarschijnlijk je vriendin achter het stuur. (ring Groningen)

Grote kans dat ze dat was ja, ze rijd bijna dagelijks Groningen - Assen, ben benieuwd of het lukt! laat maar weten.
 
Mijn nummer eindigt op C en ook die doet het. In Instruments->Adaption menu staan 2 items die Needle Sweep/Staging bedienen, eentje werkte niet (staging, channel not found), de andere deed het wel (indicator_celebration)!

VCDS versie 12.10.3 beta

Ik heb vanavond voor het eerst mijn VCDS kabel aan de praat gekregen. Heb versie 12.10.3 beta erbij gekregen.
Echter wanneer ik "indicator_celebration" op activate zet en vervolgens op "Do it!" klik gebeurd er helemaal niks. Geen melding zoals in het filmpje te zien is.

Heb een BlueGT van dit jaar, dus je zou toch verwachten dat ik het kan activeren. Iemand dit vaker gehad? En wat was je oplossing?
 
Dit hebben wij meende ik ook xtje gehad, bij ons was de oplossing een versie lager installeren en het probleem was over.
welke versie staat er op je kabel?

Label op de kabel zegt: 12.10.3 De cd die er bij zit hoorde ook 12.10.3 te zijn, maar was leeg geleverd. Na contact met webshop gaven ze mij de download link van 12.10.3.

@krisrock: welke versie raad jij aan?
 
Umh....dit is heel moeilijk. maar je zal nog kunnen proberen om een versie in de 11 er op te zetten. (alleen weet ik niet hoe dit dan zit met jou auto)
want volgens mij is er geen andere 12 serie.
nog even terug komend op jou probleem, heb je in het programma al bij opties gekeken? hier kan je eventueel nog wat kleine dingen veranderen en een test uitvoeren.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!