Staging/Needle sweep

Umh....dit is heel moeilijk. maar je zal nog kunnen proberen om een versie in de 11 er op te zetten. (alleen weet ik niet hoe dit dan zit met jou auto)
want volgens mij is er geen andere 12 serie.
nog even terug komend op jou probleem, heb je in het programma al bij opties gekeken? hier kan je eventueel nog wat kleine dingen veranderen en een test uitvoeren.

Heb wel wat rond gekeken in het programma, echter nog niets kunnen vinden. Er zijn al wel forumleden die met dezelfde kabel staging aan hebben gezet. Ga morgen er weer mee bezig. Misschien heb ik dan meer geluk :)

Neem m'n laptop anders ook wel mee naar de meeting a.s zondag, misschien kunnen we dan samen even erna kijken?
 
Vanaf modeljaar 2013 zou het wel kunnen, afhankelijk van welke tellerunit je hebt.

Hoe bedoel je afhankelijk van welke tellerunit?

Ik lees dingen over bepaalde eindletters van tellerunits.

Ik zit er aan te denken om een BlueGT tellerunit te bestellen bij de dealer.. Maar dan wil ik wel zeker weten dat ik software matig de needle sweep kan laten aan zetten.

Groeten
 
Was het nu wel of niet mogelijk op de GTI, want ik lees wisselende reacties. Welke kabel is er precies nodig. Toevallig iemand in het oosten van het land die het al gelukt is ?
 
Nissan  GT-R R35  Yamaha R1 2004 
edit

VCDS miste een hoop bestanden blijkbaar. Opnieuw gedownload en needle sweep werkt nu!

/edit

Ik ben vandaag ook maar eens gaan kijken of ik Needle Sweep kan activeren. Als ik ga naar "17-Instruments", krijg ik onderstaande foutmelding. Als ik dan op "OK" klik kan ik verder, maar "Adaptation - 10" blijft niet-klikbaar. Ik kan wel op Security Access klikken. Moet ik soms eerst m.b.v. een code inloggen? Waar kan ik deze code vinden?

De Polo (Highline) is van nov-2012, althans toen is hij op kenteken gezet. Het gaat om de K variant, dus zou mogelijk moeten zijn?

VCDS versie 12.10.3

error.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!