Stage 1 chiptuning Polo AW GTI

ah, ok; da's wel jammer dan. Jij hebt dat toch ook wel over de grens gedaan neem ik aan? Lijkt me anders nogal link
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
ah, ok; da's wel jammer dan. Jij hebt dat toch ook wel over de grens gedaan neem ik aan? Lijkt me anders nogal link
Ook over de grens kan het link zijn. Maar voor tips inzake het rijden op hoge snelheid verwijs ik je naar:

Race Timer gaat inderdaad vanzelf meten zodra je de 100 km/u passeert. Je doet je run en slaat daarna het resultaat op. Je kunt dan weer aan een nieuwe run beginnen.
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Dank, het stukje van Chris met goede tips kende ik al.
Ik neem aan dat Race Timer de topsnelheid toont zolang je hem aan hebt staan, dwz, onafhankelijk van de interval metingen?
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Zonder tuning schakelt hij in zn 1,2,3 prima maar in die 4 blijft die echt veeeel te lang hangen inderdaad, ik weet niet hoe dat is met meer vermogen en hij daar dan in S sneller doorloopt?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Zonder tuning schakelt hij in zn 1,2,3 prima maar in die 4 blijft die echt veeeel te lang hangen inderdaad, ik weet niet hoe dat is met meer vermogen en hij daar dan in S sneller doorloopt?
hij schakelt dan bij hetzelfde toerental, wat natuurlijk wel eerder bereikt wordt; bij mij is de DSG ook aangepast (eerder opschakelen in S, later in D)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ja oke maar omdat je nu 65 pk en een sloot NM meer heb bereik je dat makkelijker en lijkt het niet of die blijft hangen in zn 4
Bij mij bij een run leek het alsof hij in de toerenbegrenzer bleef hangen, maar zo langzaam schakelde hij dus pas op helaas.
In principe zou bij @Rosinfield de S stand voldoende moeten zijn ivm de aangepaste schakelmomenten.

ben ook wel benieuwd wat het verschil in tijd is als je het zelf doet of in S zet!
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!