Snowdude's Polo GTI - op z'n wintersloffen Black edition p25

Re: Snowdude's Polo GTI - (teaser) de velg met 205-35-18 Toy

ik wil ook miss 18inch onder mn BM douwen... is dat te doen? want k wil eigelijk niet een verlaging ondergaan.. zou dit staan zonder te verlagen een BM+ 18uinch? zonder verlaging.. of krijg je dan te veel ruimte...?
 
Re: Snowdude's Polo GTI - (teaser) de velg met 205-35-18 Toy

nickrsd zei:
ik wil ook miss 18inch onder mn BM douwen... is dat te doen? want k wil eigelijk niet een verlaging ondergaan.. zou dit staan zonder te verlagen een BM+ 18uinch? zonder verlaging.. of krijg je dan te veel ruimte...?

Persoonlijk vind ik 18 zonder verlaging niet mooi staan...17 kan weer met en zonder verlaging vind ik. Maar hangt weer erg van je wel af vind ik. Lopen de spaken door tot de rand dan lijken ze ok alweer groter dan als je er een neemt met een velgrand.
Verder blijft het iets persoonlijks vind ik en je moet doen wat jezelf mooi vind staan.

Wat ik me wel afvraag is of een BM op 18inch nog wel vooruit te branden is?
 
Re: Snowdude's Polo GTI - schroefset binnen- nu de auto nog.

hahah, grappig man nog niet eens je auto maar wel allemaal spullen bestellen! Be relax men! Als ik jou topic lees denk ik alleen maar (Ik ga Hard, Ik ga Lekker, Ik ga Los!_ hahahah :evil: :mrgreen:
 
Re: Snowdude's Polo GTI - schroefset binnen- nu de auto nog.

enzolino zei:
hahah, grappig man nog niet eens je auto maar wel allemaal spullen bestellen! Be relax men! Als ik jou topic lees denk ik alleen maar (Ik ga Hard, Ik ga Lekker, Ik ga Los!_ hahahah :evil: :mrgreen:

Hahaha...alles is al binnen das nog erger. Sta ik daar tegen 4 velgen en een doos van KW aan te kijken.
:roll:

Ben dan weer ongeduldig en wil hem dan helemaal zo afgeleverd hebben als ik in gedachte heb.
Hoor morgen of de levertijden nog zijn veranderd.

Ondertussen zoeken we verder om te GTI nog meer op smaak te brengen.
 
Re: Snowdude's Polo GTI - schroefset binnen- nu de auto nog.

Ik hoop dat de tyd wat korter voor je zal zyn man! Kan je eindelijk aan je project beginnen voor de zomer! Haahhahha :mrgreen: er zyn heel veel moglijkheden ;) think different :mrgreen: hahah
 
Re: Snowdude's Polo GTI - schroefset binnen- nu de auto nog.

Mauri zei:
Wat is dan de voorgeschreven banden maat op de velgen? Getrokken ziet er damn nice uit!

Ze zeggen dat er 215/35/18 op zou moeten maar 205/35/18 is ook mogelijk....dat laatste heb ik dus gedaan omdat ik de band een beetje getrokken wilde hebben.
Tis wel meer stoeprandgevoelig dus extra opletten dan maar.
 
Re: Snowdude's Polo GTI - schroefset binnen- nu de auto nog.

Ik had het ook hoor...eerst wat leuke hebbedingetjes aangeschaft voor ik de wagen daadwerkelijk had...alleen de voorpret al! Big Grin
 
Re: Snowdude's Polo GTI - schroefset binnen- nu de auto nog.

Snowdude zei:
Ze zeggen dat er 215/35/18 op zou moeten maar 205/35/18 is ook mogelijk....dat laatste heb ik dus gedaan omdat ik de band een beetje getrokken wilde hebben.
Tis wel meer stoeprandgevoelig dus extra opletten dan maar.

Ja man, wil ik ook op me volgende velgen hebben vandaar!
Ik nog zoeken naar schuine wand banden wahahah! :geek:
 
Re: Snowdude's Polo GTI - schroefset binnen- nu de auto nog.

Mauri zei:
Snowdude zei:
Ze zeggen dat er 215/35/18 op zou moeten maar 205/35/18 is ook mogelijk....dat laatste heb ik dus gedaan omdat ik de band een beetje getrokken wilde hebben.
Tis wel meer stoeprandgevoelig dus extra opletten dan maar.

Ja man, wil ik ook op me volgende velgen hebben vandaar!
Ik nog zoeken naar schuine wand banden wahahah! :geek:

Kom je al snel bij Toyo Proxes T1R uit in 205/35/18
 
Re: Snowdude's Polo GTI - schroefset binnen- nu de auto nog.

Ziet er allemaal geweldig uit, Snowdude. Ben hier al een tijdje niet meer geweest, dus had nog een hoop in te halen wat berichten betreft. Ben erg benieuwd, wanneer kan je je polo ophalen!? Ik ga vrijdag wat nog wat papier tekenen e.d. en een week later kan ik 'm ophalen. Ik wacht nog even met "18 velgen, dat doe ik als de lol eraf is (van m'n 17") Stick Out Tongue En ik ben als de dood dat m'n vrouwtje m'n velgen zoals gewoonlijk naar de klote helpt... ook nog ff sparen want ik heb nog andere prioriteiten als m'n aanstaande auto ;) Groetos Yas
 
Re: Snowdude's Polo GTI - schroefset binnen- nu de auto nog.

Yas zei:
Ziet er allemaal geweldig uit, Snowdude. Ben hier al een tijdje niet meer geweest, dus had nog een hoop in te halen wat berichten betreft. Ben erg benieuwd, wanneer kan je je polo ophalen!? Ik ga vrijdag wat nog wat papier tekenen e.d. en een week later kan ik 'm ophalen. Ik wacht nog even met "18 velgen, dat doe ik als de lol eraf is (van m'n 17") Stick Out Tongue En ik ben als de dood dat m'n vrouwtje m'n velgen zoals gewoonlijk naar de klote helpt... ook nog ff sparen want ik heb nog andere prioriteiten als m'n aanstaande auto ;) Groetos Yas

Hee Thks Yas... productieweek is nu 29 geworden, was 33...dus dat scheelt weer 4 weken.
Zo lekker dat jij hem al kan gaan ophalen.
Maar goed, de voorpret met spullen bestellen hoort er ook bij.
Pff..weet je zeker dat je dan voor 18 zal gaan..weet niet of je mijn bandjes hebt gezien zo plat en dan die rand? Ik zou dan maar op 17 blijven rijden..

Ben heel benieuwd hoe hij je zal bevallen.
 
Re: Snowdude's Polo GTI - schroefset binnen- nu de auto nog.

Hey, Snowdude,

Ja ik zie het wel, misschien houd ik het ook wel bij 17", heb er niet echt veel verstand van ook, haha. Ik heb in een ver verleden ooit eens in een oude polo station gereden en die vond ik al lekker rijden, dus dit zal helemaal wel goed zitten Stick Out Tongue Nog 9 dagen en dan is het zover Big Grin Veel plezier met de voorpret en de mooie spullen die je alvast aan het verzamelen bent Big Grin Groetos Yas
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!