Snowdude's Polo GTI - op z'n wintersloffen Black edition p25

Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

Helemaal goed,

Bedankt voor de moeite en de info

Gr. Yas

Snowdude zei:
Vanavond even naar de RAI geweest. Nog even op de stand van VW staan praten en op de GTI is de climatronic nu standaard. Dit even ter bevestiging.



:mrgreen:
 
Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

@Snowdude hartelijk bedankt, je heb mij 350 euro bespaart en dan nog eens een Climatronic ipv handmatige airco! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Het is geregeld bij de dealer, alleen krijg ik mijn Polo nu pas week 27 ipv week 24, maarja lekker boeie! Big Grin

Gr. Yas
 
Re: Snowdude - Polo GTI....18 inches besteld.

Snowdude zei:
Ondanks dat de GTI er nog niet is heb ik vanavond nieuwe velgen besteld in Engeland voor de GTI. Als het mee zit komen ze deze week binnen..In ieder geval sneller dan de auto Big Grin

Volgende is een schroefset van KW v2 bestellen volgnde maand.

Het model werd niet gemaakt voor een 5 gaats Polo..dus moest ik wat anders uitzoeken.
 
Re: Snowdude's Polo GTI - 18 inches besteld.(sneak preview)

Maik zei:
In dit geval is het niet raad de auto maar raad de velg :lol:
Hahaha, kunnen we dat Snowdude wel aan doen? :lol:
denk niet dat ie vrolijk wordt van een aantal pagina's lang raad de velg Stick Out Tongue

@ Snowdude
polished zilver is ook wel een hele mooie kleur jah!^^
kben wel benieuwd hoe ze onder je GTI zullen staan ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Snowdude's Polo GTI - (teaser) de velg met 205-35-18 Toy

Kan ook Stick Out Tongue Tussenschot is hetzelfde ;) (althans, zo ongeveer dan :) )

Maar wat zijn het nou voor velgen ?? Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!