Snowdude's Polo GTI - op z'n wintersloffen Black edition p25

Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

noem jij dit helemaal open? : http://www.autoblog.gr/wp-content/galle ... 011-14.jpg

Spiegelkappen zijn idd geen echt carbon. Doe het alleen voor de looks. Ze zijn niet leverbaar in echt carbon en ook al zouden ze dat zijn: niet dat je daar (veel) gewichtvoordeel uit kan behalen.

Het was niet als afkraken bedoelt. Heb alleen beargumenteerd waarom ik niet voor deze opties gekozen heb. Kan best dat mensen dit anders zien. Vandaar ook: verschil moet er zijn ;)

groetjes
 
Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

Je had het ook op een andere manier kunnen beargumenteren...
Bepaalde opties neem je omdat je er een bepaalde reden voor hebt en dan vindt ik het zeker niet gepast om daar zo op te reageren, vooral niet als je de reden er niet voor weet... Misschien was het niet zo bedoelt, maar het komt wel zeer zeker zo over!
Laat iedereen in hun waarde, ook met de keuzes die ze hebben gemaakt...
 
Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

Advance pakket??

Daar heb ik niks over gehoord toen ik mijn polo samenstelde! :shock:
Voor dat geld had ik de Xenon er ook wel bijgenomen...hmmzz..achteraf niks meer aan te doen.
 
Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

Wack zei:
Betere boxen gaan er achter nog worden ingebouwd. Zitten 20 Watt boxen in wat zeer amateuristisch is. Krijg 80W boxen, 4 voor en 2 achter.

Ondanks het "amateuristische" niveau van de speakers denk ik dat die 20 watt toch ruim voldoende is om je te vermaken, ik ben in ieder geval blij door verrast door de geweldige bak geluid die eruit komt ondanks dat ik fabrieksdoof ben.
 
Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

ik bouw al jaren bakken van dikke stereo wat me duizenden guldens en euros heeft gekost

de laatste jaren sinds huisje boompje en kinderen is dat minder.

Door de jaren heen is het standaard pakket op autos dik veranderd

ik heb ook een vw touran met 8speakers af fabriek en net als bij de demo polo waar ik mee gereden heb sta ik versteld van de dikke sound uit 20watt !!!

En over de stoelen. ! De mensen bij pon vertelde mij dit voor mn test rit
ik heb bij de dealer t gelijk laten veranderen want ik wil dikke kuipen en geen highline stoelen. Misschien laat ik t overtrekken met leer voor aflevering dat gaat ook goed en dan nemen ze de deuren ook mee
 
Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

Mensen geen paniek in het dorp..... Big Grin

Ach, ik kan wel lachen om die manier hoe Wack reageerde. Dat doen kinderen namelijk ook als ze wat nieuws hebben of gaan krijgen dan is het altijd beter en mooier dan wat de ander heeft of zal krijgen. Big Grin Tis ook een manier van reageren.

Het gaat erom dat IK er blij mee ben net als dat hij dat zal zijn met zijn GTI.
Wat hier al eerder is aangeven, iederen maakt zijn of haar keuze.
De een wil een 1.2 TSi, de ander kiest weer voor een BM... zijn ze dan minder omdat ze geen GTI hebben gekocht of zijn wij beter omdat wij een GTI hebben aangeschaft?
Laat een ieder in zijn waarde...en behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden.

Maar bijdeze, Wack ook jij veel plezier met je GTI. ;)
En laten we het verder gezellig houden in mijn topic jah!

:twisted:
 
Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

Beste mensen,

Ik ben hier net nieuw (moet nog even de weg zien te vinden op dit forum) en heb ook een Polo GTI (Deep Black) besteld. Deze zal eind Juni geleverd worden, volgens de dealer.

Maar begrijp ik het goed dat de Climatronic nu standaard geleverd gaat worden? En waar heb je dat vandaan Snowdude, je bron? Een prijsverlaging van 300 euro?

Erg vreemd dat men geen nieuwsbrief van de volkswagendealer krijgt, als men deze prijswijzigingen doorvoert, terwijl men zojuist zo'n auto heeft besteld. Dat vind ik niet netjes, als dit waar blijkt te zijn.

Ik ben benieuwd.

Groet, Yas
 
Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

@Yas, welkom en gefeliciteerd met je GTI. Als je hem pas hebt bested is dat wel redelijk snel om hem in juni te krijgen.
De mijne is pas week 34 bij dealer volgens de opgave van de fabriek, half augustus pas :-(

Je moet het maar aan je verkoper vragen. Daar heb ik mijn informatie ook vandaan.
Alle dealers hebben vorige week een meeting gehad waar gesproken is over de prijsverlaging en nieuwe opties/standaard uitrusting.
Maar zoals ik al eerder schreef weet ik niet of de climatronic alleen standaard op de GTI zit of ook op de andere modellen van de Polo?
Wist je dat Xenon en Panoramadak in het Advancepakket zitten voor 1500 euro?
Weet niet of je dat er ook op wilt hebben, maar dat is wel een mooi pakket.


Succes met wachten.... Big Grin
 
Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

@Snowdude, bedankt.

En ja ik last dat van dat pakket inderdaad maar ik heb beide opties niet genomen. Het panoramadak niet om dat ik dat niet wil en de xenon niet omdat ik 1100 euro erg veel geld vind voor verlichting.

Om alsnog dat pakket te nemen, heeft voor mij nog steeds geen zin, al vind ik de xenon-verlichting wel mooi.

Ik heb mijn auto een maand geleden besteld en ik moet nog 2 maanden wachten (week 24).

Voor zover ik weet is alleen 'Climatic' manuele airconditioning standaard op de Polo GTI. Dus je begrijpt wel dat ik nu wil weten of deze veranderd is in 'Climatronic' natuurlijk.

Bedankt voor je info en ik wacht nog even je antwoord af, voor ik mijn dealer ga benaderen.

Thanx, groet Yas
 
Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

Yas zei:
Beste mensen,

Ik ben hier net nieuw (moet nog even de weg zien te vinden op dit forum) en heb ook een Polo GTI (Deep Black) besteld. Deze zal eind Juni geleverd worden, volgens de dealer.

Maar begrijp ik het goed dat de Climatronic nu standaard geleverd gaat worden? En waar heb je dat vandaan Snowdude, je bron? Een prijsverlaging van 300 euro?

Erg vreemd dat men geen nieuwsbrief van de volkswagendealer krijgt, als men deze prijswijzigingen doorvoert, terwijl men zojuist zo'n auto heeft besteld. Dat vind ik niet netjes, als dit waar blijkt te zijn.

Ik ben benieuwd.

Groet, Yas

Bedankt hiervoor! Heb vandaag bij het bestellen van mijn polo 300 euro korting kunnen regelen!! Dus het is echt zo
 
Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

P.s. heeft iemand een oplossing voor die afzichtelijke antenne op het dak? Is er niet zo'n haaienvinnetje leverbaar? Of kan/wil iemand die hier meer verstand van heeft even iets over posten?

Ik vind trouwens dat de vierdeurs-uitvoering mooier is bij de zwarte polo dan bij een andere kleur. De lijnen van de achterdeuren vallen dan niet zo op, maar dat is natuurlijk mijn bescheiden, persoonlijke mening.

Ook vind ik de uitlaten in het midden (ABT) erg stoer, heeft iemand een idee wat dat geintje gaat kosten? Deze schijnt los verkrijgbaar te zijn i.p.v. het hele ABT-uitbouwpakket.

Vind je plaatje trouwens erg mooi Snowdude, wat voor velgen zijn dat?

http://www.youtube.com/watch?v=IOeNDLU1GwI

Groet, Yas
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!