Snowdude's Polo GTI - op z'n wintersloffen Black edition p25

Snowdude

Bekend lid
1,527
758
122
Snowdude's Polo GTI - Some new changes coming up soon!!!

VW Polo GTI 1.4 TSI 132KW/180 pk 70dsg
Lakwerk : Deep Black Pareleffect
Climatronic - volautomatische airco
Licht & zichtpakket
Vier deuren incl.elek.raambediening achter
Park Distance Control incl.boordcomputer
Xenonverlichting
Zijruiten achter en achterruit 35% groen getint
Panorama schuif-/kanteldak
Executive plus pakket:
RNS 310
Multi funct.stuurwiel met tiptronic bediening
Middenarmsteun
Multimedia aansluitbox
Alarm plus
Telefoonvoorbereiding
CD ROM benelux (via acc en BPM vrij)
Iphone houder/oplader
Luxe kentekenplaten
Type aanduiding verwijderd

Extra :
18 inch zomer velgen / 17 inch GTI velgen in mat-zwart winterbanden
KW V2 schroefset
mat-chroom VW logo voor en achter
afdekkap rood gespoten, R8 Oliedop
White line Sway bar
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Snowdude - Polo GTI.

Dat wordt een dik aangeklede Polo, ik denk dat mede daardoor je levertijd wat langer is dan normaal.
Alhoewel ik heb mijn GTI 2 februari j.l. besteld en ook ik kreeg een levertijd van 4maanden in het vooruitzicht, maar vraag me niet waarom maar volgende week maandag is aflevering dus i.p.v 4 maar 2 maanden,misschien is er voor jou ook nog hoop........
 
Re: Snowdude - Polo GTI.

@Snowdude

het lijkt er inderdaad op dat de levering van Polo's met een Panorama schuif-/kanteldak nogal lang duurt.
Voor de Bluemotions was het vorig jaar het Multifunctioneel stuur dat de levertijden liet oplopen.

Schijnt volgens een aantal duitse fora te kopen dat de toe leveranciers van VW de vraag niet aankunnen......
 
Re: Snowdude - Polo GTI.

Snowdude als nickname, en dan geen winterpakket op je auto ?

Ik hoorde net van mijn dealer dan de levertijd voor Panorama schuif-/kanteldak en Xenon de vertragende factor is bij een bestelling.
Zonder die dingen moet het aanzienlijk sneller kunnen.
 
Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

Hmm, dan heb je dat dak gratis, want Xenon was ook iets van 1100 euro toch. Plus die 300 korting en zit op die 1400 voor dat pakket.
 
Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

ik ga morgen ff de dealer bellen voor de clima. Had ik in eerste instantie niet besteld. Maar als t standaard word dan wil ik t wel

week 34 poeh he.


Bij mij staat ie op 12-7-2011

maar ik heb geen pano dak dus misschien komt ie eerrder
 
Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

Ik ga binnenkort ook een polo GTI leasen. De volgende verschillen heb ik genomen in vergelijking met jou:

Vier deuren incl.elek.raambediening achter >> 3 deurs, meer sportief

Park Distance Control incl.boordcomputer >> niet genomen, lelijke rondjes in de achterbumper, na 1 keer inparkeren zijn ze useless, vrouwen optie

Panorama schuif-/kanteldak >> dak kan maar klein stukje schuin open. Zet ik het raam wel een kiertje open. useless optie.


Extra opties in verhouding met jou:

Leer/ alcantara bekleding.
Betere boxen gaan er achter nog worden ingebouwd. Zitten 20 Watt boxen in wat zeer amateuristisch is. Krijg 80W boxen, 4 voor en 2 achter.
Carbon spiegel kappen.
Luxe kenteken platen.

Maarja verschil moet er zijn ;) Succes met het lange wachten..! Peace
 
Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

jeetje wat kraak jij andermans spullen flauw af

20watt kan zeer goed klinken

en leer alcantara houd in dat je highline stoelen krijgt inplaats van supersport

ook succes met wachten
 
Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

De stoelen blijven hetzelfde. Het is alleen de hoes die veranderd wordt. (volgens de dealer)

Ja klopt misschien beetje flauw ;) maar wel naar waarheid (naar mijn mening dan) groetjes
 
Re: Snowdude - Polo GTI..prijsverlaging en extra pakket....

@polo1fbodegraven, je haalt de woorden uit mijn mond. Had ook al een heel verhaal getypt maar wilde niet de zeikerd zijn.

Maar Wack....ik vind je ook nogal bijdehand voor een eerste post!!!

De stoelen zijn niet hetzelfde, wanneer je kiest voor skai (geen leer) als optie , krijg je highline stoelen!!

Daarnaast: schuifkanteldak, kan WEL gewoon helemaal open!! anders zouden ze het wel een kanteldak genoemd hebben he

En aangezien je alles amateuristisch vind,...wat vind je dan hiervan: je spiegelkappen zijn geen carbon maar carbonprint!

Inderdaad zeik ik nu ook jou auto af ja! maar ik vind het echt heel jammer dat je met een eerste post op een forum waar allemaal polo liefhebbers hun passie delen, de hele boel komt afkraken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!