Whahahaha...Enzooo gij weet toch!..De Braboneger, heb die een keer op tv gezien....hahaha..
Was eerst de bedoeling om het hart van de nieuwe te spuiten in gunmetal net als de spiegels maar het kleurverschil was minimaal die heb ik ze zo maar gelaten.
Me neef rijdt nu met mijn andere velgen klopt....ook dik hoor die van hem. Interieur is erg mooi van die 444 uitvoering.
Ziet er goed uit........ Kga hem bewonderen op MIVW
Ha ha zat vandaag ook nog te kijken. We hebben trouwens nog een polo erbij . Een bruinnnnnnnnnnnnne. Zat nog naar je velgen te kijken. Kben al weer bij Reedijk geweest voor verlagen en banden. Zal foto posten.He he ....kom je ook eens een keer @LOL ....was vanmiddag nog in Blijswijk om te trainen bij Bodyfitz zat nog te kijken of ik je zag rijden.
Ha ha zat vandaag ook nog te kijken. We hebben trouwens nog een polo erbij . Een bruinnnnnnnnnnnnne. Zat nog naar je velgen te kijken. Kben al weer bij Reedijk geweest voor verlagen en banden. Zal foto posten.
Vette velgen ! welke part nummers heb je gebruikt voor die slot modificatie ? Ik wilde dit ook al doen omdat het op me leon ook allemaal afgeblind was. was het makkelijke te vervangen ?
Het gaat gezellig worden zondag!!
Maaruhm... ik ging voor de grotere intercooler en turbo En dan de stoeltjes voor 20..
"Goedkoop dieseltje uit de VAG stal ofzo."
een tweede handse Polo Bluemotion?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.