Snowdude's Polo GTI 6R Stage II- New Rims en andere aanpassingen

Snowdude

Bekend lid
1,527
758
122
Vandaag bezoekje JD Engineering gedaan. Afspraak stond al een tijdje om na mijn vakantie de Polo eens te verwennen met een Stage II kuurtje van JD.

Full Milltek met sportcat (resonated) + chip op maat + rollerbank/proefrit

Damn, wat is dat ding snel geworden zeg....Totaal andere auto voor terug gekregen na een dagje Lochem.
De boys hebben weer keurig werk geleverd.

Eindstand : 372.2 NM koppel en 233.7 PK tjes....en een big smile op mijn gezicht die er even niet meer van af gaat....

Foto's uitlaat en uitdraai volgen nog een keer. (scannen lukt even niet)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ahhh dat was jij dus waar een Milltek systeem voor in de bestelling stond! Hoorde het al van XT Motorsports. ;)

Mooie waardes! Ik hoop dat mijn systeem ook snel binnenkomt, ook bij JD de bank op en Stage 2. Kijken of de ITG intake nog wat pk's wint!
 
Vandaag bezoekje JD Engineering gedaan. Afspraak stond al een tijdje om na mijn vakantie de Polo eens te verwennen met een Stage II kuurtje van JD.

Full Milltek met sportcat (resonated) + chip op maat + rollerbank/proefrit

Damn, wat is dat ding snel geworden zeg....Totaal andere auto voor terug gekregen na een dagje Lochem.
De boys hebben weer keurig werk geleverd.

Eindstand : 372.2 NM koppel en 233.7 PK tjes....en een big smile op mijn gezicht die er even niet meer van af gaat....

Foto's uitlaat en uitdraai volgen nog een keer. (scannen lukt even niet)

oftewel vet!!!Stick Out Tongue
 
Woow ..... zeer nette waardes !

Jammer dat ik er niet bij kan zijn tijdens de meeting, had hem graag in het eggie willen aanschouwen. Zeer mooie complete GTI ! ...maar dat ben ik sowieso van elke auto van je gewend, je maakt er altijd iets moois van ruub !

Veel plezier ermee.

grtz
 
Het zal sneller slijten dan een standaard GTI, dat is zeker. Maar als je gewoon normaal doet en goed onderhoud pleegt zal het lang genoeg mee gaan!

Eerste onderdeel dat kuren zal gaan vertonen moet haast wel de DSG zijn. Ook gelijk het prijzigste onderdeel. :mrgreen:
 
Ahhh dat was jij dus waar een Milltek systeem voor in de bestelling stond! Hoorde het al van XT Motorsports. ;)

Mooie waardes! Ik hoop dat mijn systeem ook snel binnenkomt, ook bij JD de bank op en Stage 2. Kijken of de ITG intake nog wat pk's wint!

Ohh is dat zo?? hahaha....Zijn nog niet veel met een full milltek dus het valt wel op als ze besteld worden.

Jij hebt er nog de intake bij genomen? Zal ook wel weer wat extra pktjes zijn.
 
Ohh is dat zo?? hahaha....Zijn nog niet veel met een full milltek dus het valt wel op als ze besteld worden.

Jij hebt er nog de intake bij genomen? Zal ook wel weer wat extra pktjes zijn.

Klopt, ben benieuwd of dat nog iets scheelt!

Hoe bevalt het zo? Zal wel een kompleet andere auto zijn geworden? 30+% meer vermogen, 50% meer koppel.
 
Klopt, ben benieuwd of dat nog iets scheelt!

Hoe bevalt het zo? Zal wel een kompleet andere auto zijn geworden? 30+% meer vermogen, 50% meer koppel.

Ja super....hij is zo veel sneller nu dan eerst. Hij was al niet langzaam maar dit is veel leuker. Gisteravond laat nog ff mee lopen spelen met een A3 2.0T...goser snapte er niks meer van. #LMOA Voordat je het weet zit je op de dubbele toegestane snelheid. Dus meer opletten!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!