Snowdude's Polo GTI 6R Stage II- New Rims en andere aanpassingen

Effe Googlen op "interieur polo 444" ;)

74502_76897-1.jpg
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
He he ....kom je ook eens een keer :) @LOL ....was vanmiddag nog in Blijswijk om te trainen bij Bodyfitz zat nog te kijken of ik je zag rijden.
Ha ha zat vandaag ook nog te kijken. We hebben trouwens nog een polo erbij . Een bruinnnnnnnnnnnnne. Zat nog naar je velgen te kijken. Kben al weer bij Reedijk geweest voor verlagen en banden. Zal foto posten.
 
Ha ha zat vandaag ook nog te kijken. We hebben trouwens nog een polo erbij . Een bruinnnnnnnnnnnnne. Zat nog naar je velgen te kijken. Kben al weer bij Reedijk geweest voor verlagen en banden. Zal foto posten.

Is dat die chocobruine kleur?? Is er maar een op de Polo dus kan niet missen. Ben erg benieuwd hoe dat staat met een verlaging en met mijn 18 inches :) (LOL)
 
Beiden wel leuk wat je als voorbeeld geeft ja;)
Maar een 20vt is niet bepaald een goedkoop autootje om te rijden gok ikStick Out Tongue
En die Cordoba, toch niet die modellen die bekend staan als olie boten? :oops:

Verder is die Ibiza dan wel leuk, lekker tintje nostalgie:lol:

Btw wat ik me eigk afvraag, waarom dan niet meer met de polo? Slijt te hard allemaal of verbruikt gewoonweg te veel? Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
TDI blok is wat dat betreft super...collega van me rijdt in een van de oude caddy's van mij en zit op 3 ton en geen problemen...helaas roest de Caddy nu uit elkaar maar motorisch gewoon super.

Nee de GTI rijdt super. verrassend "zuinig" voor een gechipte GTI...zit gemiddeld op 7.2 op 100 en dan rij ik niet rustig. Zou zelfs nog zuiniger kunnen maar daar heb je geen GTI voor.
Ik rij nu al 40K in een jaar en dat gaat ivm sporten meer worden plus wat meer ruimte in de bak.
Slijten doen alle auto's , hangt er helemaal vanaf hoe jij er zelf mee omgaat. Netjes warm rijden, altijd even laten draaien voor je hem uit zet. Heb nu 43000 km gereden en een halve fles olie maar bij gegooid. Dus dat vind ik heel erg netjes .

Dit gaat trouwens om een TDI....de 20VT was aardig rap en nee dat soort auto's koop je niet omdat je het zuinigheidsrecord wilt gaan halen. Fun mag geld kosten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!