Snowdude's Polo GTI 6R Stage II- New Rims en andere aanpassingen

666??? you devil!! :)

Ik zie dat je de stabi meteen in de meest agressieve stand hebt staan? Bevalt het?

We all have a little devil inside :) hahaha....

Het bevalt super. Zaterdag nog een gechipte Golf GTI (de oude van me neef, 245pk) het nakijken gegeven in de bochten. Dat ding plakt in de bochten....moet wel zeggen je gaat steeds verder je grens opzoeken dus ik moet me een beetje gaan inhouden. Je pakt de bochten al snel 10-20 km harder dan normaal.
 
We all have a little devil inside :) hahaha....

Het bevalt super. Zaterdag nog een gechipte Golf GTI (de oude van me neef, 245pk) het nakijken gegeven in de bochten. Dat ding plakt in de bochten....moet wel zeggen je gaat steeds verder je grens opzoeken dus ik moet me een beetje gaan inhouden. Je pakt de bochten al snel 10-20 km harder dan normaal.

hoe heb je de swaybar bevestigd?? ik zie dat die bevestigd wordt op de ophanging van de schokdemper. dan moet de druk er toch af??
 
Zoals iedereen hier wel weet is je auto nooit af...der is altijd wel wat je anders wilt hebben aan je auto.

Omdat ik me mateloos irriteerde aan de steenslag en een hele vage kras op mijn motorkap heb ik deze door mijn neef over laten spuiten.
Tja, eenmaal bezig gelijk de spiegelkappen, grill en mistlampkappen plus achterbumper laten meenemen. Kras op de achterbumper was mijn eigen schuld omdat mijn ijshockeytas ietsje groter is dan de kofferbak van de Polo. :-(
Ondertussen ook maar mijn slot weg laten halen en vervangen voor een dichte. (kan altijd nog via de kofferbak erin)
Auto staat weer strak in de lak en werd het maar weer tijd voor andere velgen. Wederom 18 inch met 8J. (met dank aan Maarten mijn vaste velgenleverancier #LOL)

Genoeg gekletst....foto's zeggen meer dan woorden. :)
 

Bijlagen

  • IMG_2759.jpg
    IMG_2759.jpg
    44.8 KB · Weergaven: 149
  • IMG_2762.jpg
    IMG_2762.jpg
    42.7 KB · Weergaven: 132
  • IMG_2763.jpg
    IMG_2763.jpg
    40.8 KB · Weergaven: 133
Wauwi!! Dat ziet er allemaal heel goed uit! Wanneer ga je een grotere intercooler plaatsen?? :)

Hahaha..Bas ik heb naar die Loba turbo zitten kijken voor meer vermogen maar wil ook graag die schaalstoelen hebben. Beide erg prijzig....maar dat is voor 2013 op de agenda. Keuzes he!!!
 

Bijlagen

  • i_127_2324_0_80_1324668049_9746.jpg
    i_127_2324_0_80_1324668049_9746.jpg
    39.4 KB · Weergaven: 139
:shock: Wat een vette bak zeg gewoon gruwlijk!! ik vind de gti bumper/ondergril toch mooier dan die van een r-line en ik dacht eerst dat je je velgen had gespoten maar zag dat je ze aan je neef had gegeven.

Mijn complimenten ;)
 
:shock: Wat een vette bak zeg gewoon gruwlijk!! ik vind de gti bumper/ondergril toch mooier dan die van een r-line en ik dacht eerst dat je je velgen had gespoten maar zag dat je ze aan je neef had gegeven.

Mijn complimenten ;)

Was eerst de bedoeling om het hart van de nieuwe te spuiten in gunmetal net als de spiegels maar het kleurverschil was minimaal die heb ik ze zo maar gelaten.
Me neef rijdt nu met mijn andere velgen klopt....ook dik hoor die van hem. Interieur is erg mooi van die 444 uitvoering.
 
Hahah, saank vanwaar al die emoties dat je losbarst op mypolo.nl met al je wijzigingen en toekomstige wijzigingen. Dacht je even de
BD_18534806_185348_2418920a.JPG
uit te hangen.

Wat een waanzinnige Updates! Je auto staat prachtig op de weg! En uiteraard de wielen passen er ook weer bij (Kleurtje)? Gheheh...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!