Snowdude's Polo GTI 6R Stage II- New Rims en andere aanpassingen

Ongelooflijk heh die vermogens! En dat uit een 1.4 blok!

Er is niks heerlijkers als iemand vraagt wat voor blok ligt erin? Nou een 1.4 , en dan die gezichten bekijken! Priceless..

Ik was Zaterdag met het vw forum bij JD, die staan ook bio ethanol in de tank te gooien. Toch weer goed voor 10-15 pk. Zou ook gewoon in dit blok kunnen een liter of 6 op een volle tank. Een liter kost ongeveer 1,50 de flessen kan je gewoon bij de action kopen zij die jongen van JD. Ik zelf ga het niet proberen maar was eigenlijk benieuwd of ze dit bij jou ook hebben gedaan?
 
Weet bijna wel zeker van niet.

Een dude uit de UK rijdt op een water/methanol mengsel. Scheelt best aardig wat maar ik zou het lekker op de normale benzine houden, goede RON98 of hoger indien je het kunt krijgen.

Niet teveel gekke dingen meer doen na de Stage 2. Het is en blijft een 1.4, ga je er teveel van vragen is het zo kapot, zeker de DSG bak.
 
Heb je geen problemen met de DSG die slipt met zoveel koppel? Ik had begrepen dat de DSG7 dat niet echt aan kan.

Als hij het echt niet aan zou kunnen dan had JD het niet gedaan. Hij gaat zijn naam niet op het spel zetten door de DSG in de soep te laten lopen.
Volgas trappen maakt het wel dat je banden overuren gaan maken vooral als het vochtig/nat is maar daar kan je rekening mee houden.
Verder eerst warm rijden en af en toe een beetje sporten met anderen. Je loopt toch ook niet de hele dag te rennen, want dan ben je snel uitgeput..zo ook met de auto. Het is gewoon lekker om zoveel pktjes te hebben. :)
 
Weet bijna wel zeker van niet.

Een dude uit de UK rijdt op een water/methanol mengsel. Scheelt best aardig wat maar ik zou het lekker op de normale benzine houden, goede RON98 of hoger indien je het kunt krijgen.

Niet teveel gekke dingen meer doen na de Stage 2. Het is en blijft een 1.4, ga je er teveel van vragen is het zo kapot, zeker de DSG bak.

Ja wel, hij heeft er een beetje bij gedaan in de tank....Hij zal je zelf wel vertellen waarom wanneer je bent geweest. Advies is wel om nu alleen 98 te tanken zodat hij beter loopt. 95 verliest hij vermogen en loopt dan niet zo lekker, goedkope pompen worden helemaal afgeraden.

Gelukkig is er een BP pomp bij mij in de buurt die 98 heeft.
 
Welke uitlaat heb jij genomen? Non Resonated of Resonated?

Resonated!

Ja wel, hij heeft er een beetje bij gedaan in de tank....Hij zal je zelf wel vertellen waarom wanneer je bent geweest. Advies is wel om nu alleen 98 te tanken zodat hij beter loopt. 95 verliest hij vermogen en loopt dan niet zo lekker, goedkope pompen worden helemaal afgeraden.

Gelukkig is er een BP pomp bij mij in de buurt die 98 heeft.

Ooh oke! Had ik niet verwacht! Ik zal het wel horen dan! Big Grin

Ja, only 98 hier bij de BP! Big Grin
 
Ik weet dat de non resonated een schel geluid maakt, dat vertelde XT Motorsports mij. Het Milltek systeem was eigenlijk niet resonated te verkrijgen maar er waren klachten van klanten dat het te veel / te irritant geluid maakte. XT Motorsports heeft dat aangegeven aan Milltek en die hebben een batch van 10 resonated systemen gemaakt en dat beviel veel beter.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!