-slotje-

Status
Niet open voor verdere reacties.
DT%204040.jpg
 
-  Sirt  Kowed 
jawel de onderlip van de voorbumper en de achterbumper van de bluemotion is toch ook anders ?

Nee, achterbumper van deze polo is dezelfde als de standaard bluemotion. Er is alleen een gat uitgezaagd om daar vervolgens de uitlaat te plaatsen. Verder was dit volgens mij een standaard voorbumper met een bluemotion onderlip. Maar dat kunnen we niet meer controleren omdat de foto's verwijderd zijn.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105pk 
Tsja.

Enerzijds kun je je afvragen waarom iemand hier lid wordt. Om z'n Polo te showen, om informatie in te winnen en om ideeën uit te wisselen. Dan moet je wel tegen enige kritiek kunnen en over smaak valt niet te twisten. Wat dat betreft moet je gewoon, zoals pigeon terecht opmerkt, dingen van je af kunnen laten glijden.

Anderzijds vind ik ook dat wij als community open moeten staan voor andere ideeën. Wil iemand roze velgen op z'n gele Polo... lekker doen. Lekker anders. Wil iemand anders een compleet R-Line pakket op z'n kale bluemotion zetten, dan wint ie daar een paar keer foto van de maand mee. Wil weer iemand anders LED in z'n koplampen zetten, vertellen we ze wel dat dat een slecht idee is, maar we laten het gaan. Het is niet verboden. En zelfs dingen die op het randje van verboden zijn (achterlichten tinten, emmissie apparaten ongedaan maken) bespreken we hier gewoon.

Ik vind dat we als community wel opbouwende kritiek mogen geven, maar nog belangrijker is dat we mensen in hun waarde laten. Ik vind niet dat we dat hier genoeg gedaan hebben. Je mag je mening hebben, ben ik hartstikke voor, niks irritanter dan mensen zonder mening, maar zorg wel dat je weet wanneer je deze wel en niet moet uiten.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking en we gaan hier actief tegen optreden.
 
Tsja.

Enerzijds kun je je afvragen waarom iemand hier lid wordt. Om z'n Polo te showen, om informatie in te winnen en om ideeën uit te wisselen. Dan moet je wel tegen enige kritiek kunnen en over smaak valt niet te twisten. Wat dat betreft moet je gewoon, zoals pigeon terecht opmerkt, dingen van je af kunnen laten glijden.

Anderzijds vind ik ook dat wij als community open moeten staan voor andere ideeën. Wil iemand roze velgen op z'n gele Polo... lekker doen. Lekker anders. Wil iemand anders een compleet R-Line pakket op z'n kale bluemotion zetten, dan wint ie daar een paar keer foto van de maand mee. Wil weer iemand anders LED in z'n koplampen zetten, vertellen we ze wel dat dat een slecht idee is, maar we laten het gaan. Het is niet verboden. En zelfs dingen die op het randje van verboden zijn (achterlichten tinten, emmissie apparaten ongedaan maken) bespreken we hier gewoon.

Ik vind dat we als community wel opbouwende kritiek mogen geven, maar nog belangrijker is dat we mensen in hun waarde laten. Ik vind niet dat we dat hier genoeg gedaan hebben. Je mag je mening hebben, ben ik hartstikke voor, niks irritanter dan mensen zonder mening, maar zorg wel dat je weet wanneer je deze wel en niet moet uiten.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking en we gaan hier actief tegen optreden.

Daarom GTD look op een slowmotion :tonguewink: puur voor het uiterlijk, het mag dan wel geen GTD zijn en zo gedraag ik mij er ook niet naar. Maar een GTD grill is naar mijn mening in combinatie met het chroom erop mooier als een R-line of GTI grill. Plus je ziet weinig Polo's met een GTD grill. Hoewel velen van jullie hier zeer waarschijnlijk anders over denken :grimacing:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105pk 
"Anne" gaat helemaal over de zeik haha. Ben even een verhaaltje met haar begonnen of ze mij kan uitleggen wat het R-Line pakket de auto nou 'beter' maakt of wat dit mij bied.

Tot nu toe zegt ze dat de auto R-Line is omdat het een sportonderstel heeft waardoor hij verlaagt zou kunnen zijn.

Conclusie, Anne snapt er niet zoveel van en gaat het nogmaals uitzoeken, linkje naar de configurator van VW, succes!

Ik denk dat ik Anne maar met rust laat ;);)
 
Ik ga dit topic op verzoek sluiten, jammer! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet begrijp.. We zijn allemaal Polo liefhebbers en als iemand het z'n BlueMotion een GTI uiterlijk wil geven is daar niets mis mee. Ik wou altijd een Cup Edition van mijn Polo 9N maken, maar uiteindelijk heeft @Johan dat gedaan met mijn Cup Edition bumper. Zijn Polo 9N(3) was ook maar slechts een 75pk versie met een Cup Edtion uiterlijk. Ik heb er toen niemand over gehoord ;). Tuurlijk kan je eens een grap maken of een GTI motor de volgende upgrade is, maar houd het leuk met elkaar. Je hoeft namelijk niet te reageren, het mag!

Ik hoop (hoe spijtig het ook is) dat dit een voorbeeld zet voor de toekomst. @Joachim was namelijk net lekker bezig met het maken van how to foto's etc (zie zijn foto album) en nu leest hij alleen nog maar mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!