-slotje-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels de eerste mod aangebracht aan de auto. Omdat ik de auto gekocht heb met GTI uitstraling vond ik dat de rode remklauwen ontbraken. Dus deze heb ik rood gemaakt.

full

Zo zagen de remklauwen er uit voor ik begon

full

Wiel verwijderd en de remklauwen rood geverfd, na mijn mening aardig geslaagd!

full

Het wiel terug gemonteerd met de rode remklauw. Zoals je ziet zijn de velgen behoorlijk beschadigd. Iemand ideeën wat ik hier mee kan doen om ze weer in originele staat te krijgen?:mrgreen:

full

En het totaal plaatje!
Netjes, potje verf van de KARWEI Stick Out Tongue Misschien is dit nog een interessante upgrade voor op de planning: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/ingebouwd-vw-polo-6r-led-golf-7-u-tube.11423/
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Ik had excact het zelfde probleem .
Ik heb toen eem obdeleven pro gekocht ( kost 40 euro) en toen via coding het menu naar nederlands gezet. Dan spreekt mevrouw bij spraakherkenning nederlands en je rns en mfa wordt ook nederlanda !:)
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
Mooie polo! Voor die mevrouw kun je ook langs iemand gaan die een VCDS kabel heeft. die kan hem ook in Nederlands zetten.
 
VCDS en OBDEleven next gen dokter van Zwolle. Voor info en aanpassingen Dannozzv@gmail.com - Seat  Ibiza 6J8  1.2 TDI 103,4PK, 260NM, EGR OFF. 
Welkom!

Maar GTI emblemen op een 1.2? Niet mijn ding.

Voor de velgen zou je kunnen kijken naar wat een beurtje afdraaien op de CNC machine doet. Volgens mij is dat mooi te doen voor jouw type velg.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: bartjuu en mikerosauer
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!