-slotje-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister avond na 2,5 week m'n auto light conversion kit binnen gekregen en geïnstalleerd. Echt een fluitje van een cent, hoefde alleen de schakelaar er uit te klikken en de nieuwe er in te steken en het blokje aan de achterkant paste er zo in zonder extra draden etc.

Inmiddels even lopen spelen met de instellingen, alles werkt zoals het hoort. Groot licht nog niet getest, ben ik vergeten Stick Out Tongue.
Het enige waar ik nog niet helemaal uit kom is waneer ik de auto ontgrendel de verlichting gaat branden. Ik volg de instructie's; auto op contact, na 10 sec van contact af, auto lock, 2 min wachten, auto unlock, resultaat: lichten gaan branden. Hierna moet ik de schakelaar op auto, 0 auto 0, auto 0 instellen, dit gedaan maar vervolgens is het niet geactiveerd.

Iemand een idee wat er mis gaat? En hoe stel ik de tijd in? Hij blijft nu 30 sec na branden en wil graag 60 sec.:mrgreen:

Als je de auto, 0, auto, 0, auto doet, gaat er normaal een piepje af en blijven je lichten geloof ik branden. Wanneer je hem dan terug naar 0 draait wordt die tijd dus opgeslagen. Best ken je dus net voor je hem naar de laatste auto draait een stopwatch opzetten en zo timen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloAW
Hier was ik inderdaad bekend mee. Maar het lijkt mij ook wel leuk om ze zelf bijv. Op te schuren en polijsten. Namelijk geen bedrijf gevonden in de buurt die CNC velgen afdraaid.

Maar sinds wanneer zijn emblemen ccm3 afhankelijk? Je kunt toch ook bijv een bmw 320d compleet M uitgevoerd krijgen?. Ik vind zulke dingen echt onzin. Zolang het goed gedaan word kan het. Ik krijg van iedereen de vraag of het een ECHTE is?!


Een 320d kan inderdaad uitgerust worden met een M pakket maar dan wordt er geen M3 logo voor in de grill en op de kofferbak geplaatst...
 
  • Leuk
Waarderingen: NickD en BlackPoloBM
Ook heb ik na aanschaf meteen een touch bluetooth module gekocht voor in de houder, deze zat er niet bij bij de aankoop. Alles werkt prima, Telefoon via het navi scherm en spotify luisteren onderweg.

MAAAARRRR..... elke keer waneer ik de auto op contact zet gaat deze een heel lul verhaal houden in het Duits en wil alle menu's doorlopen die te doen zijn op spraak herkenning. Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom? Is echt om gek van te worden...!

Ik had het zelfde, ik heb vervolgens de module via bluetooth gekoppeld aan de rnds310 en mijn telefoon gekoppeld aan de bluetooth module op die manier ben ik van het gezeik afgekomen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105 PK GTD Line 
Welkom!

Maar GTI emblemen op een 1.2? Niet mijn ding.

Voor de velgen zou je kunnen kijken naar wat een beurtje afdraaien op de CNC machine doet. Volgens mij is dat mooi te doen voor jouw type velg.

Ja, maar dit is nog een aardig kosten plaatje, gezien je witte polo zou zwarte gedipte velgen ook wel mooi staan, plastidippen is goedkoop en makkelijk zelf te doen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105 PK GTD Line 
Maar sinds wanneer zijn emblemen ccm3 afhankelijk? Je kunt toch ook bijv een bmw 320d compleet M uitgevoerd krijgen?. Ik vind zulke dingen echt onzin. Zolang het goed gedaan word kan het. Ik krijg van iedereen de vraag of het een ECHTE is?!

Nounou, de voorbumper en achterbumper, zijskirts en dakspoiler zijn niet van een GTI en dat is zeer duidelijk te zien.

Ook je remmen voor en vooral de trommelrem achter verraadt dat het geen echte GTI is.
 
  • Leuk
Waarderingen: NickD
Nounou, de voorbumper en achterbumper, zijskirts en dakspoiler zijn niet van een GTI en dat is zeer duidelijk te zien.

Ook je remmen voor en vooral de trommelrem achter verraadt dat het geen echte GTI is.

En dan heb je nog het interieur...

Stond van het weekend bij VW A-Point Amsterdam. Ik 'er staat full option op het bordje, wat houdt dat in?' verkoper 'dat alle opties die je maar kan kiezen erop zitten' ik 'ja r-line exterieur, maar waar is het interieur, het panoramadak, de DSG-automaat, de xenon verlichting'. Altijd lachen..
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  • Leuk
Waarderingen: NickD en BlackPoloBM
Volkswagen POLO 1.4 TDI R-Line Highline Automaat
€ 13.900,00
http://link.marktplaats.nl/m1200568...al&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

Als je eens wil lachen .... Met deze kun je via de marktplaats site chatten. Vragen of het wel een r-line is... Vragen of de highline niet standaard climatronic heeft... En zilveren Interieurlijsten... En sportstoelen... En zou de 6C niet alleen als 5 deur komen in NL?
 
Ja, maar dit is nog een aardig kosten plaatje, gezien je witte polo zou zwarte gedipte velgen ook wel mooi staan, plastidippen is goedkoop en makkelijk zelf te doen.

Je kan dippen wat je wilt maar de schade zal je blijven zien... CNC kan het volgens mij wel schadeloos maken. Vind het zelf nog redelijk goed te doen qua prijs - 85 per velg en zo goed als nieuw is best mooi.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Hier was ik inderdaad bekend mee. Maar het lijkt mij ook wel leuk om ze zelf bijv. Op te schuren en polijsten. Namelijk geen bedrijf gevonden in de buurt die CNC velgen afdraaid.

Maar sinds wanneer zijn emblemen ccm3 afhankelijk? Je kunt toch ook bijv een bmw 320d compleet M uitgevoerd krijgen?. Ik vind zulke dingen echt onzin. Zolang het goed gedaan word kan het. Ik krijg van iedereen de vraag of het een ECHTE is?!

Wat @HoMi zegt, er is verschil tussen een M-Pakket en een echte M3/4/5. Net als al die 'neppe' A-Klasse's met AMG Styling pakketten die op A45's lijken en dan wel doen alsof ze 360PK hebben...

Ik zou het juist vervelend vinden als echt iedereen vraagt of het een echte is en dan als je de motor start je de diesel hoort pruttelen... Of aan de stoplichten en nog vele andere situaties... Ik snap wat je bedoeld met het goed doen, zo is mijn 1.2 TDI ook best leuk nu met R-Line bumper en grill voor, GTI achter bumper, bi-xenon, R-Line / GTI achter spoiler, 18" Inch VW Cagliari velgen van de Polo WRC en verlaagd ziet er ook weer sportiever uit maar dan wel zonder emblemen. Zelfs op het Golf 6 GTD stuur heb ik de clip vervangen voor een blanco ;)

Maar goed, ieder z'n ding en die z'n ding hier lekker deelt. Das ook weer het mooie van de community :)
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Volkswagen POLO 1.4 TDI R-Line Highline Automaat
€ 13.900,00
http://link.marktplaats.nl/m1200568...al&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

Als je eens wil lachen .... Met deze kun je via de marktplaats site chatten. Vragen of het wel een r-line is... Vragen of de highline niet standaard climatronic heeft... En zilveren Interieurlijsten... En sportstoelen... En zou de 6C niet alleen als 5 deur komen in NL?
"Anne" gaat helemaal over de zeik haha. Ben even een verhaaltje met haar begonnen of ze mij kan uitleggen wat het R-Line pakket de auto nou 'beter' maakt of wat dit mij bied.

Tot nu toe zegt ze dat de auto R-Line is omdat het een sportonderstel heeft waardoor hij verlaagt zou kunnen zijn.

Conclusie, Anne snapt er niet zoveel van en gaat het nogmaals uitzoeken, linkje naar de configurator van VW, succes!
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Ik begrijp het niet helemaal. Een forum word meestal gemaakt om dingen te delen... afgezeken worden omdat ik een polo heb gekocht wat geen echte GTI is.. zo heb ik het ook niet gezegd. Ik snap het punt niet... jammer... was het op het fiat forum toch gezelliger of komt dat omdat mijn vorige auto wel echt ALLE opties had zodat andere mensen zich niet “beter” voelden...

Ik zal mijn profiel dan verwijderen zodat mensen hier zich niet beledigd voelen omdat ik in de omschrijving neer heb gezet “[GTI - LOOK]” :sweat:

Je begrijpt me verkeerd.

Ik heb jouw auto niet afgezeken hoor. Het is een mooie auto.

Je hebt gezegd dat mensen jou vragen of het een echte GTI is, waarop ik reageerde dat het wat vreemd is dat mensen dat vragen gezien er zoveel aan jouw auto anders is dan een echte GTI.
 
Je hebt gezegd dat mensen jou vragen of het een echte GTI is, waarop ik reageerde dat het wat vreemd is dat mensen dat vragen gezien er zoveel aan jouw auto anders is dan een echte GTI.

de liefhebber of beetje autokenner ziet inderdaad na 1x kijken wel dat het niet klopt een andere uitlaat, detroit velgen een andere grill en een stickertje maken het inderdaad nog lang geen gti

maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je auto er naar mijn mening leuker & opvallender uitziet dan een standaard bluemotion
 
-  Sirt  Kowed 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
de liefhebber of beetje autokenner ziet inderdaad na 1x kijken wel dat het niet klopt een andere uitlaat, detroit velgen een andere grill en een stickertje maken het inderdaad nog lang geen gti

maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je auto er naar mijn mening leuker & opvallender uitziet dan een standaard bluemotion
Met alleen andere velgen en gril logos op de klep er af is hij ook niet meer te herkennen als bm.

Gti trim voor een niet gti is zo not done [emoji52]

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
  • Leuk
Waarderingen: Steefje
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!