Seat
Leon FR
2.0 TDI DSG 150PK
Ik heb dezelfde sleutelcover, maar dan de fel roze!
Haha.. Tja roze leek mij dan weer wat vrouwelijker...@R-Vera
Haha cool! Die heb ik toen ook gezien, maar de blauwe leek me wat mannelijker
Je sleutelhanger is echt vet haha! Waar haal je zulke hoesjes ?
Wat is dat dan voor materiaal? Gewoon kunststof? Zo ja mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Had zo'n silicone hoesje maar vond dat niets. Daarom deze in VW Candy white matchend met m'n Polo [emoji3].
Het is hard kunststof volgens mij, aardig krasvast. Stevig, valt er niet af en er komt geen vuil tussen. Een keer besteld via Amazon dacht ik. Ff googelen op VW schlussel en je komt ze tegen, al dan niet met een logo. Deze werd als Candy white verkocht en dat klopt ook [emoji3].Wat is dat dan voor materiaal? Gewoon kunststof? Zo ja mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Thanks. Ik ga denk ik deze bestellen:Het is hard kunststof volgens mij, aardig krasvast. Stevig, valt er niet af en er komt geen vuil tussen. Een keer besteld via Amazon dacht ik. Ff googelen op VW schlussel en je komt ze tegen, al dan niet met een logo. Deze werd als Candy white verkocht en dat klopt ook [emoji3].
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.