Sleutelbos

Origineel:
20150331_220952_edit.jpg


Met chrome stukje:
20150401_131028.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Sinds vanmiddag de mijne... (ja, ik ga gelijk het chrome eindstukje bestellen voor mij en m'n vrouw)
image.jpg
Zeker halen! Echt een aanrader, is echt een verschil en voor maar 10 euro. Voor de normale (die ik heb), R-Line, GTD en GTI versie :) Allemaal zelfde prijs.

@kdPoloRline
Uitleg: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/dragonzzz-2014-volkswagen-polo-gp-6c.7441/page-10#post-143765
1. Sleutel eruit ploppen met knopje
2. Schroevendraaier met tape (anders beschadig je de holder) tussen opening zetten
3. Schroevendraaier kwartslag draaien zodat achterklep (knoppen is voorkant) eraf wordt geklikt
4. Meteen 6hoek schroevendraaier schroeg eraf schroeven en kapje eraf schuiven
5. Nieuwe erop schuiven en alles terugdoen

Veel succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: HJV
Zeker halen! Echt een aanrader, is echt een verschil en voor maar 10 euro. Voor de normale (die ik heb), R-Line, GTD en GTI versie :) Allemaal zelfde prijs.

@kdPoloRline
Uitleg: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/dragonzzz-2014-volkswagen-polo-gp-6c.7441/page-10#post-143765
1. Sleutel eruit ploppen met knopje
2. Schroevendraaier met tape (anders beschadig je de holder) tussen opening zetten
3. Schroevendraaier kwartslag draaien zodat achterklep (knoppen is voorkant) eraf wordt geklikt
4. Meteen 6hoek schroevendraaier schroeg eraf schroeven en kapje eraf schuiven
5. Nieuwe erop schuiven en alles terugdoen

Veel succes!

stap 2: NOOIT met een schroevendraaier je sleutel open gaan wrikken tenzij je 'm echt graag kapot/lelijk wilt hebben. Beetje tape is best risky. Het is met de hand te doen, en anders even een zacht plastic spateltje pakken wat je ook kunt gebruiken voor interieurdelen. Het plastic van de sleutel wil vooral op die randjes graag buigen en da's echt zonde :)
 
stap 2: NOOIT met een schroevendraaier je sleutel open gaan wrikken tenzij je 'm echt graag kapot/lelijk wilt hebben. Beetje tape is best risky. Het is met de hand te doen, en anders even een zacht plastic spateltje pakken wat je ook kunt gebruiken voor interieurdelen. Het plastic van de sleutel wil vooral op die randjes graag buigen en da's echt zonde :)
Thanks voor je correctie, dat had je toendertijd ook in mijn topic aangekaart Big Grin

Bij mij was er geen schade, maar je kan het beter vermijden :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!