Sleutelbos

Aangezien ik bijna dagelijks door een metaal detectiepoort moet doorlopen, vind ik het helemaal top zo..
Want dan kan ik hem lekker in mijn broekzak laten zitten!

Een plastic hangertje zou wel cool zijn.. Ga eens ff naar opzoek..



3a8ed2b55291d4c9e382bc8d94b9e089.jpg
 
Ik heb hem in het zwart en in het blauw + een VW winkelwagenmuntje :) Heb eigenlijk een musketonhaakje nodig zoals hierboven te zien is.

Meestal heb ik liever geen hoesje eromheen omdat hij met hoesje plakkeriger is in mijn broekzak (door het siliconen materiaal) en daardoor irritant wordt. Misschien maar eens een lederen hoesje proberen.

DSC_4880.jpg
 
Laatst bewerkt:
Snap niet waarom maar foto lukt niet. Helaas geen klapsleutel maar nog een gewone met lampje en blauw embleem. :(
Verder alle sleutels eraan die ik dagelijks nodig heb. (berging, brievenbus, protiekdeur, voordeur, etc.)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Wat is dat dan voor materiaal? Gewoon kunststof? Zo ja mag ik vragen waar je die vandaan hebt? ;)
Het is hard kunststof volgens mij, aardig krasvast. Stevig, valt er niet af en er komt geen vuil tussen. Een keer besteld via Amazon dacht ik. Ff googelen op VW schlussel en je komt ze tegen, al dan niet met een logo. Deze werd als Candy white verkocht en dat klopt ook [emoji3].
 
Het is hard kunststof volgens mij, aardig krasvast. Stevig, valt er niet af en er komt geen vuil tussen. Een keer besteld via Amazon dacht ik. Ff googelen op VW schlussel en je komt ze tegen, al dan niet met een logo. Deze werd als Candy white verkocht en dat klopt ook [emoji3].
Thanks. Ik ga denk ik deze bestellen:
http://www.amazon.de/Keyart-Schlüsselcover-VS2020-Schlüsselgehäuse/dp/B00J2ALUH6/ref=sr_1_9?ie=UTF8&qid=1441478146&sr=8-9&keywords=vw+schlüssel+cover+blue
Is volgens mij dezelfde alleen dan in night blue, niet goedkoop maar wel de perfecte kleur passend bij mijn polo Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!