schilder13 polo 9n3 1.4 16v :: 2007 Volkswagen polo 9n3 1.4 16v

Zo staat de polo er nu in winter look.


Ook de TT rustplaat erin gemaakt en de velours matten die ik van poffers gekocht heb. (Ja ik weet dat de polo schoon gemaakt moet worden van binnen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De polo heeft een paar kleine update's gekregen. Een poosje terug heb ik van Ruittie een bakje met klep gekocht voor bovenin het dashboard.
Deze was licht beschadigd. Bij de gamma heb ik een rol mat zwarte folie gehaald en deze op de klep geplakt en de beschadigingen zijn zo goed als weg.
Vorige week ook nog een mooie RCD200 gekocht voor een mooi prijsje incl. code en boekje. Gisteren gemonteerd en werkt prima.
 
Mooie update weer.
Ziet er allemaal gelikt uit.

Klein minpuntje aan je auto vind ik de verlichtingsdoos aan de buitenkant van je bumper achter.
Ik heb ook een afneembare trekhaak, en de verlichting doos heb ik aan de binnenkant van de bumper gemonteerd,
uit het zicht.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!