schilder13 polo 9n3 1.4 16v :: 2007 Volkswagen polo 9n3 1.4 16v

Thx iPolo. Kachelknoppen zijn compleet vervangen. Is heel simpel te doen. Je trekt de afdekplaat er af en dan haal je de zwarte unit waar de koppen opzitten los. Nu kun je aan de achterzijde de achterkant van de knoppen eraf wippen. Nu is de knop los en kun je ze omwisselen. is 5min werk ongeveer.
 
Welkom hele mooie polo ben echt fan van blauwe kleur op een polo!

En ben erg jaloers op je dubbel din wil ik ook nog een keer!!

Heb je nog verdere plannen met de polo of laat je hem zo?
Ben ook voor de kleur gevallen. Ben eerst naar een zwarte 1.6 wezen kijken maar die was van alle kanten bij gespoten en zag er niet uit.
Deze was van de polo's die ik beken heb de strakste. Plannen zijn er ook. Van de week komt er cruise control in. Verder ben ik op zoek naar een armsteun en ik wil graag de afneembare trekhaak mooier wegwerken. Ik heb al gezien dat er een achterpoiler is met een klepje erin. deze had ik ook op mijn passat 3C zitten en dat was/werkte perfect. En een gti middenconsole gaat er nog wel komen met zo'n bakje met klep voor boven op het dash. Verder vind ik het dan wel goed voor eerst. Oja en misschien nog een ander stuurtje. Maar dat zien we nog wel allemaal.
 
De 3C is alweer 3 jaar terug weggegaan. Heb daarna een passat vr6 en een 3BG 2.8 4M. Van de laatste was helaas de automaat versleten en reparatie was mij te duur en er mankeerde nog wat meer aan. Toen maar besloten om wat kleiners en zuinigers te kopen.
 
Ik denk zoiets:
Uitlaat.JPG
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Deze; Link: VW Polo V H&R Verlagingsveren - HR 293331 | Stroevemotorsport.nl
Foto 1: HR-veren
Bestel nr.: HR 293331
Productgroep : Onderstel
Product : Verlagingsveren
Fabrikant : HR
Merk : VW
Model : Polo V
Type : 9N
Bouwjaar: 09/01-
Past op model : Polo inkl. facelift
Opmerking 1 : Typ 9N bis/up to 830 kg VA-Last/FA-weight
Opmerking 3 : Bij autos met een standaard sportonderstel is de verlaging minder
Opmerking 6 : Prijs is per complete set veren
Verlaging vooras : Vooras 35mm
Verlaging achteras : Achteras 35mm
Sorteren verlaging : 35/35mm
Indicatie levertijd: 5-10 werkdagen
 
Ik heb ik toch maar besloten om een schroefset van AP onder de polo te laten zetten. Vind de polo niet mooi staan met alleen de H&R veren. Vandaag even bij Stroeve langs geweest om er 1 te bestellen en volgende week zaterdag te laten plaatsen. Samen met gerjan een mooi prijsje afgesproken zodat het netjes is opgelost. Top!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!