schilder13 polo 9n3 1.4 16v :: 2007 Volkswagen polo 9n3 1.4 16v

De volgende matten. Ik weet niet of je het heel goed kan zien heb even een plaatje op google gezocht namelijk.
351ajnm.jpg


Zijn dan dezelfde als die je al hebt, maar dan nieuw.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Afgelopen tijd wat mooie spullen gekocht voor de polo Big Grin.
Van Poffers de Japanse bumper en vloermatten. Voor de bumper een spoiler besteld met trekhaak luik. (Was helaas alleen in de normale uitvoering leverbaar)
Verder een TT rustplaat en een slotloze handgreep voor de kofferklep. Nu nog de spullen nog een keer op de polo monteren.
 
Zal vast wel de enige zijn maar zo een gigantische kentekenplaat maakt het er niet mooier op. Kan je niet beter een USA plaat laten drukken?

Hoeveel was je kwijt voor het spuiten van de bumper?
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Ja, kan wel een usa plaat laten drukken maar ik heb daar al 1x een boete voor gehad met mijn passat 3C toen der tijd. Toen was ik 96 euro voor de boete kwijt.
Vind de plaat in echt nog wel meevallen.

Ik het meerdere dingen laten spuiten dus ik je zo niet zeggen wat de bumper spuiten alleen kost.
 
Ik heb de plaat nu iets omgebogen bovenaan zodat hij nu iets hoger zit en niet echt opvalt.

Was ook nog even bezig geweest om de handgreep om te wisselen maar nu zit ik met het slot. Moet ik de cilinder uit de houder halen en blijft
de rest zo dat ik het weer in elkaar kan zetten of moet ik een ander slot hebben die voor een slotloze handgreep is?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!