schilder13 polo 9n3 1.4 16v :: 2007 Volkswagen polo 9n3 1.4 16v

De polo had zaterdag ook nog een highline grill in liggen en een slotloze handgreep voor in de achterklep en volgens mij zit het originele
binnenwerk er ook nog in en highline deurpanelen met lampjes erin. twas een luxe polo. deze had lichte voorschade.
 
@ Starsky; Thx. Ben het met je eens. De bijrijderskant idd niet hoogte verstelbaar en geen bakje. De trendline versie dan wel weer:?
Kzat te denken of je de boel niet kunt ombouwen. Maar volgens mij moet alles er dan af.

Ik heb destijds de onderstellen van beide stoelen om uitgewisseld met de trendline stoelen. Is wel wat werk, maar profijt heb je er wel van.
Alles moet er inderdaad af, je houd alleen het ijzeren gedeelte over.
 
@ Starsky; Thx. Ben het met je eens. De bijrijderskant idd niet hoogte verstelbaar en geen bakje. De trendline versie dan wel weer:?
Kzat te denken of je de boel niet kunt ombouwen. Maar volgens mij moet alles er dan af.

Inmiddels ook de kabelbomen besteld voor de stoelverwarming en mistlampen. Ook mistlampen + roosters besteld.
Oja en een nieuw stuurclippie; 1Q0 419 685 C 3Q7
Ik hoorde van iemand dat die stuurclip alleen zou passen op een 3-spaaks stuur als deze van leer zou zijn. Mocht die toch passen, zou je mij dit kunnen laten weten?

Edit: laat maar lees nu net dat je een leren stuur gekocht hebt:oops:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoorde van iemand dat die stuurclip alleen zou passen op een 3-spaaks stuur als deze van leer zou zijn. Mocht die toch passen, zou je mij dit kunnen laten weten?

Edit: laat maar lees nu net dat je een leren stuur gekocht hebt:oops:
Ja klopt. Het past idd in een leren stuur. Je kunt zelfs de kappen links en rechts vervangen door aluminium kapjes nr; 1T0 498 685 V80
Dan krijg je dit;
 
Gisteren het interieur erin gezet en vandaag het leren stuur. Ben er super blij mee. De stoelen zitten een stuk beter. En dat voor minder dan 200 euro.
In de achterbank zit een klein brandgaatje. Moet nog eens kijken of we die nog wat weg kunnen werken.
Ook op marktplaats een 6r lichtschakelaar met alu gevonden om de mistlampen voor ook te kunnen bedienen
voor slechts 15 euro.


 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!