Roy78 :: 2002 Volkswagen Polo

Balen!
Ik heb mijn standaardlijsten met dat bobbelprofiel en al laten spuiten, ook in reflexsilver voor 75 euro per stuk. Aangezien het bij jouw maar zo'n klein stukje is zal het wel qua kosten wel meevallen denk ik ;)
 
Vanmiddag bij e spuiter en tuner geweest waar ik mijn vorige Polo ook gebracht heb voor de optische tuning. Hij spuit de lip opnieuw voor € 25,-.
Das geen geld, dus hadden we snel n deal.
Ik haal de lip er zelf van af en breng om over 2 weken.
Heeft iemand tips om de lip zonder al te veel kleerscheuren te demonteren?
 
In de Beatrixhaven in Maastricht. Denk dat ie me een speciale prijs heeft gemaakt omdat ik mijn ovirge Polo daar ook heb laten doen. Daar was toen meer werk aan met passend maken van de bumper en lassen van de booskijker e.d.
 
De polo heeft gisteren een grote beurt gehad en de koppelstangen zijn vervangen. Gelukkig geen gerammel meer :eek:)
Ik heb een lange tijd terug een tweedehands startmotor gekocht op de sloop. Bij het inbouwen kwam mijn monteur er achter dat deze nog gaarder was dan die wat er in zit. Helaas,pindakaas. €50,- door de neus geboord.....
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!