Roy78 :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Roy's 9N

Hij wordt geleverd met airbag ja. Hopelijk gaat het inbouwen relatief makkelijk.
Zometeen even de 6R lichtschakelaar gaan ophalen bij de dealer in Aken.

edit: 6R schakelaar opgehaald, maar helaas is deze volledig zwart.....verkeerde besteld dus. Jammer genoeg kan ik m niet meer ruilen.
Als ik weer wat meer tijd heb ga ik m zelf zilver verven of spuiten.
 
Re: Roy's 9N

Foto's:
100_1683.jpg

100_1684.jpg


Weet iemand of deze gele stekker past (plug and play)
 
Re: Roy's 9N

Helaas is het niet gelukt op het stuur in te bouwen gisteren.
De monteur waar ik altijd ga vertelde me dat de stekker niet past en dat hij liever niet met stekkers van airbags wilt klooien.
Ik heb dus nu een probleem. Stuur ligt hier en wie kan of wil het inbouwen?
 
Re: Roy's 9N

ik ben ontzettend aan het balen!
Ik kom net terug van de monteur die het stuur zou inbouwen en de stekker zou ombouwen. Om het stuur vast te maken, moet eerst de airbag er uit, om bij de schroef te komen.
Blijkt dat de airbag van het GTI/R stuur niet los komt. Normaal gaat dit eenvoudig door het loshalen van de clipjes aan de achterkant, maar er is geen beweging in te krijgen. De klemmetjes bewegen wel, maar de airbag komt niet los.Ben er zelfs mee naar de VW Dealer geweest. Ook zij kregen de airbag niet los.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Heb ook al gemaild met de verkoper Timo, maar die reageert niet.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!