Roy78 :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Roy's 9N

als het plug and play is, is het de moeite waard om €60,- te betalen voor de schakelaar.

Ik ben me meer aan het verdiepen in de sportstuurtjes met airbag, en kom eigelijk alleen nog maar bij RaidHP uit. Zijn er ook nog andere merken.
Weet iemand een verdeler uit de regio van Limburg?
 
Re: Roy's 9N

Ik kom net van de dealer, en daar vertelden ze me dat de 6R lichtschakelaar geen plug and play is. Er zijn 15 verschillende soorten schakelaars gaf de magazijnman aan...... :?

Heeft iemand het juiste artikelnummer voor me? Ik heb mistlampen voor.
 
Re: Roy's 9N

Ik heb wat moois gevonden op het polo9n.info forum.
ApfUYfwthPYbXtzKxYdS.jpg

Een moderator van het forum verkoopt het sturen van de Golf 6 R / GTI. Prijs € 300,- met airbag. Lijkt me een schappelijke prijs. Hij geeft aan dat enkel een stekker vervangen moet worden voor de inbouw. Heeft iemand hier ervaringen mee?
 
Re: Roy's 9N

GTIStuurin9N.jpg

Zo zie het uit in de Polo van de verkoper.
Hij heeft tevens de 6R lichtschakelaar en witte tachowijzers en de climaticknoppen van de 6R ingebouwd. Erg mooi!
Ben aan het twijfelen over de betrouwbaarheid van de bestelling. Als ik tot koop overga moet ik €300,- overboeken naar een bankrekening van iemand zonder winkel o.i.d.
De vraag is of dan daadwerkelijk het stuur opgestuurd wordt.
 
Re: Roy's 9N

Kijk, dat is gede info! Wat heb jij zoal besteld bij hem dan?
De levertijd vind ik niet zo erg, is ook logisch vanuit Duitsland.

Ondertussen heb ik nog wat foto's gemaakt van de laatste "modificaties" aan de polo.
R8 oliedop: (je hebt er helemaal niets aan, maar staat wel mooi)
Foto0149.jpg

Bora brillenvakje:
Foto0146.jpg
Foto0147.jpg


Gister was ik met de Polo op APK keuring. Bijna alles was in orde, op de lichtbundel na. Zojuist heb ik de xenon even profisorisch uitgebouwd en ga zo terug naar de keuring. Hopelijk is het nu wel in orde.
 
Re: Roy's 9N

Die tachonaalden zijn ook super mooi. Vooral de witte krijgen mijn voorkeur, maar volgens mij is dat best veel werk om ze in te bouwen, of niet?

Helaas is bij het (her)inbouwen van de xenon 1 lamp kapot gegaan. Heb het hele spul er maar uitgebouwd en de normale H7 pitten en de normale stadlampjes weer ingebouwd. Wat een priegelwerk. Gelukkig is de polo weer APK gekeurd.
 
Re: Roy's 9N

Roy78 zei:
Kijk, dat is gede info! Wat heb jij zoal besteld bij hem dan?
De levertijd vind ik niet zo erg, is ook logisch vanuit Duitsland.

Ondertussen heb ik nog wat foto's gemaakt van de laatste "modificaties" aan de polo.
R8 oliedop: (je hebt er helemaal niets aan, maar staat wel mooi)
Foto0149.jpg
.

Hey..het oog wil ook wat... ;)
 
Re: Roy's 9N

De klapsleutel heb ik niet appart gekocht, deze was al meegeleverd. Er zit alarm op ja, maar even niet welke klasse.
Ik heb op diverse sites gezien dat de klapsleutel achteraf leveren goed mogelijk is. Weet niet precies hoe dit werkt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!