Op verzoek van Djaggo: dit is de review-discussie van de Dectane koplampen, zoals deze zich ontspon in de inkoop-discussie.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop maar dat het lukt om de hoogte een beetje makkelijk in te stellen. Op het duitse Polo forum staan al verschillende klachten dat het niet goed werkt. :?
en hoe kan ik die in bezit krijgen??Yep, die bedoel ik ja. Ik heb hem gedownload.
en hoe kan ik die in bezit krijgen??
Je mag wel een briefje op de deur plakken hoor dat bij afwezigheid het pakket afgegeven mag worden bij graafie te Gasselternijveenschemond.Toppie heb je misschien een link want ik ben daar niet geregistreerdik kan het bestand niet downloaden wel heb ik gelezen dat dat geval met die accu-polen niet helemaal duidelijk is.
IK GA ER GEWOON VANUIT DAT HET BIJ MIJ WEL WERKT ... hahahablijf positief als ze morgen binnen komen baal alleen dat ik sóchtends effe wegmoet dus hoop ik dat ze s'middags binnenkomen.![]()
Djaggo, op Polo6RFreunde heeft Magnum vanavond een bijlage met de handleiding geplaatst hoe je de lampen inbouwd maar ook wat je moet doen om de lampen te stellen. Als ik het allemaal goed heb begrepen moet je de beide polen van de accu losmaken en dan beide polen ca 15 seconden tegen elkaar houden? Dan gaan de koplampen automatisch op de 0 stand staan? Zoals ik al zei, 'als ik het goed heb begrepen', lees het anders zelf maar eens door.
jij mag het onzin vinden, die handleiding zal niet voor niets zijn aangezien ze nogal wat problemen hebben met de hoogte instelling.
Et gaat "mij" niet om de handleiding, maar om een product dat "niet" voldoet, de units kosten geen 2 tientjes.
Nou ik weet het niet hoor maar ik heb ze binnen geïnstalleerd en alles werkt ik plaats vanavond wel even foto's![]()
Ga nu even van mn koplampen genieten
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.