Review lampen van Dectane

Kijk als je koplampen wil van goeie kwaliteit moet je gewoon originele kopen denk dat mesnen zich toch een beetje vergissen in de productie van zo'n koplamp bij Hella heb je ook kwaliteit maar ook daar betaal je gewoon meer voor.

En soms neem je een gok zoals bij Dectane of andere chinese inkoop want je wilt goedkoop uit zijn en te begrijpen maar dan kan er soms iets niet werken dus balen..maar voor zekerheid en kwaliteit betaal je dat is duidelijk.

Ben daarom ook erg blij dat alles werkt hihi
 
Zo nu ik weet dat alles werkt heb ik een set te koop ik ga ze ook op marktplaats zetten volgende week deze week alleen hier op het forum afhalen in Amersfoort kan gelijk gemonteerd worden enige is dat je zelf in de VCD de lamp error en dimlicht aan met grootlicht moet aanpassen.

Moet ikzelf ook nog laten doen ;)
 
Wat vraag je er voor Djaggo? En hoe zit het dan precies met de dagrijverlichting in de bumper? Dat blijft gewoon zoals het is en de dagrijverlichting in de koplamp gaat pas aan bij inschakeling van het stadslicht?
 
Er zit geen DRL in de lampen van Dectane. De LED's zijn enkel stadslicht.

Klopt helemaal.

Voor de mensen die de eerste pagina niet hebben gelezen even voor de duidelijkheid ik heb nog een nieuwe set liggen dus je krijg niet die ik in mijn auto gemonteerd heb.
Ik krijg dit via een bedrijf rechtstreeks van Dectane zelf er zijn wel twee dingen die ik erbij moet vermelden er gaat een error lampje branden (als je een kapotte lamp heb) in je dashboard en als je grootlicht aan doet gaan je dimlichten uit omdat ik de bluemotion heb met H4 lampen dit kan je veranderen in de VCD de leds blijven wel gewoon aan.

Heb je vragen stel ze en zal mijn best doen om zo goed mogelijk antwoord te geven mag ook per PM.

Volgende week gaan ze op marktplaats mochten ze nog niet verkocht zijn.
 
Klopt helemaal.

Voor de mensen die de eerste pagina niet hebben gelezen even voor de duidelijkheid ik heb nog een nieuwe set liggen dus je krijg niet die ik in mijn auto gemonteerd heb.
Ik krijg dit via een bedrijf rechtstreeks van Dectane zelf er zijn wel twee dingen die ik erbij moet vermelden er gaat een error lampje branden (als je een kapotte lamp heb) in je dashboard en als je grootlicht aan doet gaan je dimlichten uit omdat ik de bluemotion heb met H4 lampen dit kan je veranderen in de VCD de leds blijven wel gewoon aan.

Heb je vragen stel ze en zal mijn best doen om zo goed mogelijk antwoord te geven mag ook per PM.

Volgende week gaan ze op marktplaats mochten ze nog niet verkocht zijn.

Edit: Heb je al H7 koplampen dan heb je dit niet misschien alleen het controle lampje.
 
Ik las ook nog iets over het licht tegen de muur schijnen ik voor en na foto's dit is halogeen
SL701458.jpgPoloGti-LCRvelgen.jpg

Dit is xenon
DSC_0032.jpgCIMG0005.jpg
 

Bijlagen

  • DSC_0270.jpg
    DSC_0270.jpg
    33.1 KB · Weergaven: 50
  • DSC_0272.jpg
    DSC_0272.jpg
    35 KB · Weergaven: 50
  • DSC_0275.jpg
    DSC_0275.jpg
    34.9 KB · Weergaven: 51
  • DSC_0276.jpg
    DSC_0276.jpg
    34.8 KB · Weergaven: 49
Het enige dat mij tegen houd momenteel, is dat het grootlicht een beetje tegen gaat zitten in vergelijking met wat ik nu heb:roll:
Al zien de lampen er wel echt donders ver uit!Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
Mijn bevindingen heb ik al gemeld hier laat ik nu foto met originele lamp halogeen
581134_387109704654923_100000676899207_1200835_826580591_n.jpg
Nu met mijn nwe xenon set
SL701284.jpg

Een how-to en/met onderdeel namen/nummers van je xenon en aansluitinstructies zou wel tof zijn! Ga je de ledjes ook als DRL gebruiken of alleen aan bij dimlicht?

Vraagje aan gewoonjan of iemand anders, wanneer je de ledjes als DRL gaat gebruiken kan je de mistlampen dan nog wel als statische bochtverlichting gebruiken?
 
Een how-to en/met onderdeel namen/nummers van je xenon en aansluitinstructies zou wel tof zijn! Ga je de ledjes ook als DRL gebruiken of alleen aan bij dimlicht?

Vraagje aan gewoonjan of iemand anders, wanneer je de ledjes als DRL gaat gebruiken kan je de mistlampen dan nog wel als statische bochtverlichting gebruiken?

Die bestaat al, alleen is dat onderdeel van de site ipv het forum;)
Verder, de xenon is een achteraf pasklare H7 set, geen onderdeel nummers voor nodig:)

Euh.. De drl module van dectane heeft geen codering nodig voor zover ik weet.
De mistlampen kunnen dan inderdaad nog wel worden gebruikt als bochtverlichting, je hebt namelijk geen stuurmodule van de originele xenon, dus daar hoeft ook niks aan gecodeerd te worden;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!