Review lampen van Dectane

Ik hoop maar dat het lukt om de hoogte een beetje makkelijk in te stellen. Op het duitse Polo forum staan al verschillende klachten dat het niet goed werkt. :?

klopt, dat had ik ook al gelezen!
baarde mij wel een beetje zorgen, maar daarentegen kun je zelf ook iets aan rommelen met de stelmotoren zodat ze op de hoogste stand hoger staan dan normaal :mrgreen:

Hoe weet ik dat? nou omdat ik 1 stelmotor z'n graf in heb geholpen en toen dus open heb gemaakt (vervelend klusje trouwens, de clipjes vallen zeer snel weer terug) en van binnen heb bekeken op kapotte dingen Stick Out Tongue
was destijds helaas niks te zien, dus de enige conclusie was waterschade die niet op de printplaat of motor zichtbaar was Stick Out Tongue

maargoed.. eveneens heb ik ook het mechanisme toen bekeken, het is vrij simpel, maar je kunt ook nog ietsjes rommelen dat het stelpootje wat verder naar buiten staat dan officieel de bedoeling is ;)
en wat ik mij zo herinner is dat je nog wel aardig wat speling hebt op het stelpootje, dus het zou moeten kunnen ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ja dat heb ook allemaal gelezen maar er waren ook oplossingen dus ik maak me daar niet zo druk om natuurlijk hoop ik dat het gelijk werkt maar net als gewoonjan al zei je kan zelf ook een beetje rommelen en dan rijd ik gewoon effe naar groningen om het bij gewoonjan te laten maken
animaatjeslachen98166-1.gif


edit; Ben trouwens net klaar met mijn achterlichten modificatie zal vanavond effe foto's in mijn garage plaatsen
animaatjeshalloween24109-1.gif
 
Djaggo, op Polo6RFreunde heeft Magnum vanavond een bijlage met de handleiding geplaatst hoe je de lampen inbouwd maar ook wat je moet doen om de lampen te stellen. Als ik het allemaal goed heb begrepen moet je de beide polen van de accu losmaken en dan beide polen ca 15 seconden tegen elkaar houden? Dan gaan de koplampen automatisch op de 0 stand staan? Zoals ik al zei, 'als ik het goed heb begrepen', lees het anders zelf maar eens door.
 
Toppie heb je misschien een link want ik ben daar niet geregistreerd :oops: ik kan het bestand niet downloaden wel heb ik gelezen dat dat geval met die accu-polen niet helemaal duidelijk is.

IK GA ER GEWOON VANUIT DAT HET BIJ MIJ WEL WERKT ... hahaha
animaatjeslachen37544-1.gif
blijf positief als ze morgen binnen komen baal alleen dat ik sóchtends effe wegmoet dus hoop ik dat ze s'middags binnenkomen.
 
Toppie heb je misschien een link want ik ben daar niet geregistreerd :oops: ik kan het bestand niet downloaden wel heb ik gelezen dat dat geval met die accu-polen niet helemaal duidelijk is.

IK GA ER GEWOON VANUIT DAT HET BIJ MIJ WEL WERKT ... hahaha
animaatjeslachen37544-1.gif
blijf positief als ze morgen binnen komen baal alleen dat ik sóchtends effe wegmoet dus hoop ik dat ze s'middags binnenkomen.
Je mag wel een briefje op de deur plakken hoor dat bij afwezigheid het pakket afgegeven mag worden bij graafie te Gasselternijveenschemond.
Ik ben de hele dag aanwezig. Stick Out Tongue
 
Re: Mooi Lampen van Dectane

Ik zal morgen kijken wat ik voor jullie doen;)
Ik heb nu een feestje dus alleen mn telefoon en daar zie ik bij lange na niet alles op;)
Iemand anders die deze heren nu uit de brand wilt helpen mag natuurlijk ook zijn ding doen :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Djaggo, op Polo6RFreunde heeft Magnum vanavond een bijlage met de handleiding geplaatst hoe je de lampen inbouwd maar ook wat je moet doen om de lampen te stellen. Als ik het allemaal goed heb begrepen moet je de beide polen van de accu losmaken en dan beide polen ca 15 seconden tegen elkaar houden? Dan gaan de koplampen automatisch op de 0 stand staan? Zoals ik al zei, 'als ik het goed heb begrepen', lees het anders zelf maar eens door.

Wat een onzin, pfff
 
Nou ik weet het niet hoor maar ik heb ze binnen geïnstalleerd en alles werkt ik plaats vanavond wel even foto's
animaatjesblij17449-1.gif

Ga nu even van mn koplampen genieten

Jij bent een mooie hoor, ben je de eerste met die nieuwe koplampen en ga je er alleen van genieten? Foto's bij daglicht mag ook hoor en dan vanavond foto's in het donker. Dus alles werkt zoals het moet, incl. hoogteregeling?

FOTO'S FOTO'S FOTO'S :mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!