RaceChip RS tuning (inbouw)

ja ik niet, maar jij roept zo hard dat je garantie altijd vervalt.... haal hem er uit niemand ziet wat en er is niets aan de hand
Ja of het te achterhalen is is een ander verhaal, maar je garantie vervalt hoe dan ook. Ook als ze op de 1 of andere manier erachter komen dat je een powerbox erin hebt gehad. Logisch toch?
 
Polo  6c  Verkocht 
Heye Kelvin B,
Dank voor je mooie verslag en goede foto’s die je hebt gepost. Kun je het verschil goed merken? Wat zijn je ervaringen en staat ie inmiddels op standje 5?
groet,
Eric

Verschil vind ik persoonlijk goed te merken, zeker in stand 5, waar ie regelmatig op staat. Heb ook een ander topic met daarin de opgemeten resultaten incl. een video met daarin het snelheids-tijdsverschil bij accelereren tussen stand 0 (uit) en stand 4.

Zie hier: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/racechip-powerbox-metingen.16921/
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  • Leuk
Waarderingen: EricIbiza
Het is al een wat ouder topic, maar bedankt voor het delen van je ervaringen. Ik heb eenzelfde Polo, AW van eind 2020. Het motorregelapparaat is een Delphi 7.4, en die zijn nog niet te tunen (zegt VAG techniek, JD en BR Performance), en ik ben het wachten zat. Dus de box zal het zijn. Net besteld, ik ga het eens bekijken. Zeker de foto's zijn handig, dank je.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!