Polo('s) Gespot!

Zonde van je Polo, maar een ongeluk kan net als een pak roze koeken, in een ver klein hoekje liggen...

Zonder gekheid, veel sterkte met je herstel. Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen. Hou ons op de hoogte wat je volgende aankoop word mocht het moment daar zijn!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Thanks allemaal voor de reacties, mocht ik meer weten over de auto zal ik dat wel ff delen in een ander topic.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
@HoMi

Reed voor het eerst niet als een bezetene, maar als een opa met 105 op cc omdat de benzineprijzen zo hoog zijn & door de vele trips de laatste tijd. Toen ik iets te ver boog om mijn open pak roze koeken van afgelopen zondag uit de dash te pakken, stuurde ik mee met mijn koekbeweging en ben ik met 105 de beginnende vangrail opgereden, weer afgepleurt en achterstevoren tegen de andere kant geknalt. Helaas heb ik de koeken niet te pakken gekregen.

PS: gratis voorlogo en mistlampkap op te halen bij hectometerpaaltje Li 20,8 op de A29, Bergen op Zoom richting Rotterdam.

Ook PS: wel cool dat ik herkend word :)
ach, zoals ik altijd maar zeg, het leven gaat als volgt:

- Shit happends
- Life goes on
- Life sucks
- Then you die

Of 1 van de 4, of alle 4 in deze volgorde!

Sterkte man! hopen dat je nog wat terug ziet van deze auto als in vergoeding van de verzekeraar en dat je weer een mooie Polow mag bouwen!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Sow! Dat is schrikken. Liever word je niet op deze manier gespot. Succes met je herstel, @Jay511 Auto komt wel weer.

En ik was net begonnen om jouw Polo te volgen op Insta...
 
Volkswagen  Polo 6R - Match uitvoering  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Sow! Dat is schrikken. Liever word je niet op deze manier gespot. Succes met je herstel, @Jay511 Auto komt wel weer.

En ik was net begonnen om jouw Polo te volgen op Insta...
Thanks. Ben al best lang niet meer actief op Insta, had toevallig een uurtje ervoor nog wel platen geschoten in Doel. Misschien dat ik die nog post Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Tuurlijk even posten. Mooie herinneringen. Maar je foto van de maand had je al ingediend ;)
Ik was trouwens nog wel benieuwd hoeveel lager je deze peppergray had gezet (zoals op je profielfoto). En had je wheelspacers gebruikt?
 
Volkswagen  Polo 6R - Match uitvoering  1.2 TSI 105pk 
Tuurlijk even posten. Mooie herinneringen. Maar je foto van de maand had je al ingediend ;)
Ik was trouwens nog wel benieuwd hoeveel lager je deze peppergray had gezet (zoals op je profielfoto). En had je wheelspacers gebruikt?
Geen spacers en airride! Laatste halfjaar op Tripe-S schroefset gereden zonder spacers. Achter op z'n laagst met stelpotten en voorkant waterpas gezet maar kan nog 5cm lager volgens mij. Eerste foto is op airride (max low) en de 2e op de schroefset.69891EFA-65FF-4D28-A60E-8E956694C07C.jpegCACBC5E5-5C61-4C5B-8ABD-D24E0A0A80AF.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: David97 en Gerrubun
Tuurlijk even posten. Mooie herinneringen. Maar je foto van de maand had je al ingediend ;)
Ik was trouwens nog wel benieuwd hoeveel lager je deze peppergray had gezet (zoals op je profielfoto). En had je wheelspacers gebruikt?
Profielfoto was aired out & letterlijk onrijdbaar. Hele auto rustte op m'n wielen Stick Out Tongue. Nog wat lol gehad met @Pigeon over "standaard" auto's en dergelijke.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Thanx. Geen spacers? Dan een lage ET waarde misschien? Je kasten zijn in elk geval mooi gevuld. Persoonlijk vind ik te laag niet mooi meer; De achterwielen lijken optisch dan teveel naar voren te staan (snappie?). En so low zal de rijdbaarheid inderdaad wel nul zijn. Het eeuwige compromis tussen rijden en looks ;)

Gaaf dat je er zoveel moeite en energie in hebt gestoken. Zou mooi zijn om meer van deze Peppergrey of een nieuw 'project' van je te zien!
Maar eerst succes met je herstel!!
 
Volkswagen  Polo 6R - Match uitvoering  1.2 TSI 105pk 
Thanx. Geen spacers? Dan een lage ET waarde misschien? Je kasten zijn in elk geval mooi gevuld. Persoonlijk vind ik te laag niet mooi meer; De achterwielen lijken optisch dan teveel naar voren te staan (snappie?). En so low zal de rijdbaarheid inderdaad wel nul zijn. Het eeuwige compromis tussen rijden en looks ;)

Gaaf dat je er zoveel moeite en energie in hebt gestoken. Zou mooi zijn om meer van deze Peppergrey of een nieuw 'project' van je te zien!
Maar eerst succes met je herstel!!
Je zou ook de polo van @Syste moeten zien, hij heeft ook de achterwielen naar achter gezet geloof ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gerrubun
Thanx. Geen spacers? Dan een lage ET waarde misschien? Je kasten zijn in elk geval mooi gevuld. Persoonlijk vind ik te laag niet mooi meer; De achterwielen lijken optisch dan teveel naar voren te staan (snappie?). En so low zal de rijdbaarheid inderdaad wel nul zijn. Het eeuwige compromis tussen rijden en looks ;)

Gaaf dat je er zoveel moeite en energie in hebt gestoken. Zou mooi zijn om meer van deze Peppergrey of een nieuw 'project' van je te zien!
Maar eerst succes met je herstel!!
Dank!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!